Tommy Hilfiger należący do grupy PVH Corp., [NYSE: PVH], ma przyjemność ogłosić wieloletnie strategiczne partnerstwo z czterokrotnym Mistrzem Świata Formuły 1 – teamem Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Wraz z sezonem 2018 TOMMY HILFIGER stanie się Oficjalnym Partnerem Odzieżowym Mercedes-AMG Petronas Motorsport, bazując na dziedzictwie sportowych patronatów, które towarzyszyły Tommy’emu Hilfigerowi od momentu powstania marki. Partnerstwo z jednym z najlepszych teamów Formuły 1 oraz wiodącym innowatorem w sektorze motoryzacyjnym, jest efektem planu i wizji Tommy’ego Hilfigera, które zakładają stałe rozwijanie brandu na kluczowych rynkach z uwagi na kolejne generacje konsumentów marki TOMMY HILFIGER.
„Od momentu, kiedy po raz pierwszy miałem przyjemność uczestniczyć w wyścigach Formuły 1, absolutnie zafascynował mnie świat sportów motorowych”, powiedział Tommy Hilfiger. „Dzisiejszy powrót w to samo miejsce, tym razem w towarzystwie Mistrza Świata Mercedes-AMG Petronas Motorsport i jego najlepszego teamu, jest nadzwyczajnym sposobem łączenia mody z Formułą 1. Rozpoznaję tu pasję, ducha i zaangażowanie teamu Mercedes-AMG Petronas Motorsport, szczególnie widoczne podczas każdego wyścigu. I to wszystko sprawia, że jestem niezwykle podekscytowany możliwością nawiązania partnerstwa z zespołem w nadchodzącym sezonie”.
Zobacz również
Przez ostatnie cztery sezony Formuły 1, Mercedes-AMG Petronas Motorsport wygrywał Mistrzostwa Świata w obu kategoriach – konstruktorów i kierowców, na pokładzie z brytyjskim kierowcą wyścigowym Lewisem Hamiltonem, zdobywcą czwartego tytułu Mistrza Świata w 2017 roku i Finem Valtterim Bottasem, który uplasował się na trzeciej pozycji.
Długoterminowa współpraca marki TOMMY HILFIGER zakładająca Oficjalne Partnerstwo Odzieżowe, polega na dostarczaniu zestawów podróżnych i drużynowych, odzieży oficjalnej i wypoczynkowej dla ponad 1500 osób tworzących team Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Logo TOMMY HILFIGER będzie umieszczone na samochodach wyścigowych teamu w sezonie 2018, co zostanie zaprezentowane już 22 lutego 2018 roku na torze Silverstone w Wielkiej Brytanii. Logo pojawi się też na stanowisku obsługi (garaż) Mercedes-AMG Petronas Motorsport i na gadżetach znajdujących się na obszarze dedykowanym teamowi wzdłuż toru wyścigowego.
„Ekscytujące partnerstwo nawiązane z Mercedes-AMG Petronas Motorsport to celebracja naszych wspólnie wyznawanych zasad i zobowiązań zakładających, że technologia i innowacja są niezmiennie trzonem naszego biznesu”, podkreślił Daniel Grieder, CEO brandu Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. „Jesteśmy dumni ze współpracy z organizacjami najlepszymi w swoich gałęziach przemysłu, które podzielają naszą pasję do stworzenia i utrzymania najwyższej klasy zespołów. Jesteśmy podekscytowani możliwością współtworzenia potężnego zasięgu, którym na świecie może się poszczycić Formuła 1, jako że kontunuujemy budowę globalnej rozpoznawalności brandu, co ma zapewnić możliwość przedstawienia marki TOMMY HILFIGER nowej publiczności”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
„Jesteśmy zaszczyceni mogąc powitać Tommy’ego Hilfigera w teamie Mercedes-AMG Petronas Motorsport i z powrotem w świecie Formuły 1”, powiedział Toto Wolff, Team Principal i CEO Mercedes-AMG Petronas Motorsport. „Przyjmowanie nowego partnera do teamu jest zawsze ekscytujące, szczególnie, jeśli dotyczy tak istotnego pola, jakim jest wizerunek drużyny. Jestem przekonany, że ta współpraca napełni energią nasz brand i doda iskry naszemu wizerunkowi w nadchodzącym sezonie. Nie możemy się doczekać, żeby sprawdzić jak Tommy Hilfiger ubierze nasz team i przekaże swoje interesujące plany fanom Formuły 1”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sfotografowana przez Mikaela Janssona, spójna kampania męskiej kolekcji TOMMY HILFIGER to celebracja fuzji mody z Formułą 1, w której Tommy Hilfiger i Mercedes-AMG Petronas Motorsport dzielą się swym pionierskim duchem i dążą do sukcesu jako jeden silny team. Ekskluzywne teasery video, druk, online i media outdoorowe pojawią się w globalnej komunikacji wiosną 2018 i będą częścią unikatowych aktywizacji konsumenckich, które zapewnią nową perspektywę, z jaką marka wprowadza sport, rozrywkę i popkulturę do mody. Męska kampania TOMMY HILFIGER pojawi się obok kobiecych reklam dedykowanych marce, również charakteryzujących się połączeniem elementów wyścigowych z modą. Ich twarzą jest Gigi Hadid, międzynarodowa supermodelka i globalna ambasadorki kobiecej linii TOMMY HILFIGER.
Dziedzictwo brandu TOMMY HILFIGER jest ściśle związane ze współpracą z ikonami popkultury i sportu. Historia Tommy’ego Hilfigera z Formułą 1 rozpoczęła się wraz ze sponsoringiem teamu Lotus między 1991 a 1994 rokiem. W 1998 roku TOMMY HILFIGER stał się pierwszym brandem niezwiązanym z branżą motoryzacyjną, który sponsorował Ferrari. Wtedy legendarny amerykański designer zaprojektował uniformy i kombinezony dla teamu, do którego należeli siedmiokrotny Mistrz Świata Formuły 1 Michael Schumacher i brytyjski kierowca wyścigowy Eddie Irvine. W latach 90. Hilfiger był również jednym z pierwszych projektantów, który połączył modę z celebrytami, stając się pionierem branży w ubieraniu młodych artystów, jak Aaliyah, Mark Ronson czy Usher, jednocześnie zapraszając Davida Bowie czy Beyoncé do swoich kampanii reklamowych. W ostatnich latach Tommy Hilfiger nawiązał inspirującą współpracę z międzynarodowym mistrzem tenisa, Rafaelem Nadalem, międzynarodową supermodelką Gigi Hadid i nagradzanym duetem muzyczno-producenckim The Chainsmokers, co odzwierciedla jego zaangażowanie w poszerzanie dotarcia marki TOMMY HILFIGER do kolejnej generacji konsumentów.
Przyjaciół i obserwatorów marki zapraszamy do przyłączenia się do komunikacji w social media, przy użyciu hasztagu #WhatsYourDrive oraz oznaczenia oficjalnych profili @TommyHilfiger i @MercedesAMGF1.