Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Tommy Hilfiger prezentuje świąteczną kampanię World of Hilfiger

Kampania zachęca, by cieszyć się tym wyjątkowym świątecznym czasem w swój własny, niepowtarzalny sposób – nie ważne czy w stylizacji a gwiazdę wieczoru, na szybki wypad w miasto czy na leniuchowanie w domu.
O autorze
1 min czytania 2021-11-24

Kolekcja World Of Hilfiger Holiday na jesień 2021 to świąteczne stylizacje na każdą okazję: od wieczorowych kreacji po przytulne, wygodne fasony. komfortowe dresowe ubrania i piżamy są dostępne w rozmiarach dla całej rodziny, aby wspólnie ładować baterie na nadchodzący rok, damską imprezową kolekcję zaprojektowano, by przyćmić nawet świąteczne dekoracje look w postaci połyskującego kombinezonu z długim rękawem i jedwabną, błyszcząca sukienka.

Na chłód idealnie nada się przejściowa koszulowa kurtka z mieszanki wełny zrównoważonego pochodzenia lub puchówka, której superlekkie wypełnienie zapewniają doskonałe ciepło.

W kolekcji męskiej znalazł się, idealny na zimowe spacery płaszcz, wykonany przez włoski dom krawiectwa Lardini. Elastyczne spodnie z technologią termoregulacji zapewnią idealną mieszankę stylu z komfortem, a wieczorowy i elegancki styl wyczaruje dwurzędowy smoking ze zdobieniami herbów oraz lejącej, jedwabistej w dotyku koszuli haftowanej w herby.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji kwietnia 2024 [PRZEGLĄD]

Suszonki miesiąca: top 21 kreacji kwietnia 2024 [PRZEGLĄD]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się