Kontynuując wieloletnią relację marki ze światem muzyki, do kampanii zaproszono różnorodną grupę talentów – muzyków, poetów i aktywistów z całego świata, którzy dzięki muzyce napędzają społeczne przemiany i inspirują do tworzenia lepszej przyszłości. Ich osobiste historie, punkty widzenia i obszary aktywizmu są uosobieniem ducha marki TOMMY JEANS.
Zobacz również
W kampanii wzięli udział:
• Zoey Lily (Wielka Brytania) @mezoeylily: wokalistka i autorka piosenek, która połączyła siły z organizacjami charytatywnymi, aby przekazać im 100% przychodów uzyskanych z odtworzeń i pobrań jej najnowszego utworu.
• Akini Jing (Chiny) @jingsmusic: raperka, której twórczość jest unikalną mieszanką muzycznej sztuki i działań na rzecz społecznego i środowiskowego zrównoważonego rozwoju.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
• Dreamer Boy (Stany Zjednoczone) @dreamerboyblue: wokalista i autor piosenek – ucieleśnienie zachwytu nad pięknem kultur młodzieżowych, relacji międzyludzkich i dobrostanu planety.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
• SAYGRACE (Australia) @callmesaygrace: piosenkarka R&B, która wykorzystuje swoją popularność do aktywizmu na rzecz praw osób LGBTQIA+.
• KeKe (Austria) @keke_offiziell: wschodząca muzyczka, raperka i aktywistka, która inspiruje innych przez dzielenie się własnymi zmaganiami z lękiem i odżywianiem. KeKe angażuje się również jako opiekunka osób z niepełnosprawnościami.
• Mavi Phoenix (Austria) @maviphoenix: raper wypowiadający się na temat dysforii płciowej, który prowadzi własne poszukiwania tożsamości za pomocą gry z różnorodnymi utartymi wzorcami męskości.
• Lucia Luciano & Gizem Adiyaman (Niemcy) @_lucial & @heymeg10: DJ-ki i współtwórczynie @hoe__mies: cyklu imprez i przestrzeni wsparcia dla kobiet, osób niebinarnych i transpłciowych, zwłaszcza w społeczności osób o innym kolorze skóry niż biały.
• Gabriela Richardson (Hiszpania) @gabrielarichardson: zyskująca popularność muzyczka, aktywistka i modelka, która wykorzystuje globalne zasięgi do aktywnego wspierania ruchu Black Lives Matter.
• Tayahna Walcott (Stany Zjednoczone) @taliaagoddess: wszechstronnie uzdolniona artystka, DJ-ka, producentka i modelka, której twórczość wspiera innych i dodaje im sił do kwestionowania stereotypów.
• Annahstasia (Stany Zjednoczone) @annahstasia: wokalistka soulowa, autorka piosenek i artystka wizualna, której prace oscylują wokół natury, kobiecości, domowości i relacji. Uczy o ruchu Black Lives Matter i prowadzi audycję radiową na temat kultury i tożsamości.
• Elena Midori (Japonia) @elena_midori: DJ-ka współpracująca z projektem Black Roots: kolektywem twórczych profesjonalistów i profesjonalistek, którzy wspierają czarnoskórą społeczność w Tokio.
• Curtis Waters (Stany Zjednoczone) @imcurtiswaters: wokalista, autor piosenek, producent i artysta, który swoją twórczością szerzy pozytywne przesłanie na temat płci, rasy i seksualności wśród obserwatorów i obserwatorek z Pokolenia Z.
• Dee Koala (Republika Południowej Afryki) @dee_koala: wschodząca gwiazda rapu, która wyraża miłość do ojczystego języka xhosa i destygmatyzuje dzieciństwo w dzielnicy Khayelitsha poprzez swoje chwytliwe teksty.
• Yazid Bezaz (Maroko) @izudizzy: kurator, muzyczny manager i współtwórca wytwórni SOMNII (@somniiproductions), której celem jest prezentacja marokańskiej muzyki rap i trap na globalnej scenie oraz wzmocnienie nowych głosów z Marrakeszu, Maroka i Północnej Afryki.
• Kai-Isaiah Jamal (Wielka Brytania) @kai_isaiah_jamal: osoba realizująca się w poezji i aktywizmie na rzecz widoczności społeczności transpłciowej. Pisze o swoich własnych doświadczeniach z męskością, dyskryminacją i dysforią, by uczyć innych bycia lepszymi sojusznikami i sojuszniczkami osób transpłciowych. Kai-Isaiah wykorzystuje swój zasięg do udostępniania poezji młodzieży LGBTQIA+ oraz młodym osobom o innym kolorze skóry niż biały.
• Deb Never (Stany Zjednoczone) @debnever: wokalistka nurtu Grunge Rap, która aktywnie napędza przemiany wokół kultury queer, praw osób LGBTQIA+ i nierówności społecznych. Deb pomogła zbudować szkołę społeczną dla dzieci, które nie miały dostępu do materiałów plastycznych i artystycznych, pomagając im odkrywać swoje twórcze pasje.
• Batekoo (Brazylia) @batekoo: kolektyw skupiony wokół rozrywki, kultury i informacji dla młodzieżowej społeczności osób czarnoskórych i LGBTQIA+ w Brazylii. Batekoo jest bezpieczną przestrzenią, gdzie marginalizowane społeczności mogą poczuć się akceptowane i dobrze się bawić – jednocześnie służąc za schronienie dla osób, które uciekły ze swoich społeczności ze strachu o swoje życie.
• J Grrey (Wielka Brytania) @jgrrey: neo-soulowa wokalistka, której muzyka jest szczerą i refleksyjną wypowiedzią na tematy poczucia własnej wartości i trudnych relacji.
• ROZZY DC (Francja) @rozzydc: twórca, model i raper na progu kariery w różnych stylach muzycznych, reprezentujący nową falę francuskich artystów.
• RINI (Australia) @rinidawg: wokalista, autor piosenek i producent, który uzyskał ogromną międzynarodową popularność i zebrał ponad 30 milionów odtworzeń tylko w serwisie Spotify. Jego osobista przemiana na przestrzeni zaledwie roku została przedstawiona w muzyce pełnej głębokiego przesłania, którą artysta opisuje jako list miłosny do życia.
• Pretty Solero (Włochy) @papydelgang126: raper, przedsiębiorca i twórca grupy Lovegang, która mobilizuje młode talenty w realizacji ich ambicji. Muzyka Solera inspirowana jest trapem oraz społecznymi i politycznymi problemami w jego ojczyźnie.
• Yuzion (Korea Południowa) @yuz1on: niezależna raperka, której twórczość mówi o dorastaniu i sukcesie w branży muzycznej.
Kolekcja TOMMY JEANS wiosna 2021 łączy wpływy sportowe z miejską swobodą. Podążając ambitnym szlakiem ku ekologicznej modzie, najnowocześniejsze innowacje technologiczne wykorzystywane są do produkcji ubrań bardziej przyjaznych środowisku. Wśród nich znalazła się seria dżinsów wykonanych w 100% z surowców z recyklingu. Dzięki nowoczesnej technice, łączącej włókna pozyskiwane z pościeli i skrawków tkanin, udało się znacząco przekroczyć branżowy standard bawełny wytwarzanej z recyklingu. Taki proces produkcji pozwala znacznie obniżyć zużycie wody, oszczędzając nawet 50 litrów na każdej parze dżinsów, w porównaniu do innych produktów w tym samym odcieniu.
Nowa kolekcja będzie dostępna od 4 lutego 2021 r. w sklepie online na tommy.com oraz w sklepach TOMMY JEANS na całym świecie.