Top Secret jesień/zima 2016

Jesienna kampania Top Secret to interpretacja trendów ujęta w kontekst prawdziwych potrzeby klientów tej marki.
O autorze
2 min czytania 2016-07-27

Nowa kolekcja, w obiektywie zajmującej  się fotografia streetową  Asi Typek, nabrała bardzo autentycznego, użytkowego i miejskiego  charakteru. Ujęcia chwil, ruchu, emocji i codziennych  sytuacji przedstawiają ubrania w konkretnym kontekście. Stylizacje Top Secret pokazują pełen  wachlarz możliwości marki. Naturalny wygląd modelek i modela wpisuje się w uliczny, reporterski  charakter fotografii. Istotnym elementem kampanii są też zdjęcia detali i dodatków.  

Jesienno zimowa  kolekcja Top Secret jest bardzo różnorodna, zbudowana z kilku linii, tak o charakterze „smart casual” jak i bardziej formalnym. Najnowsze  trendy  są zinterpretowane w sposób odpowiadający kalendarzowi i  potrzebom klientów.

Powrót do pracy wymaga kolekcji o charakterze nowoczesnego office’u. Sylwetka inspirowana jest garderobą męską, dedykowaną kobietom pragnącym wyglądać w pracy tak modnie jak i profesjonalnie. Główna inspiracja tego tematu opiera się na tkaninie w tenisowy prążek, mikro „kafelkowych” nadrukach oraz butelkowej zieleni. Ubrania, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym, asymetrii oraz dobrym jakościowo tkaninom, są ultra nowoczesne. Podstawowym asortymentem jest koszula, a ponad to żakiety, sukienki, spódnice, spodnie z tkaniny, wszystko co buduje nowoczesną stylizację  do pracy. Ciemna kolorystyka przyłamana jest bielą i pudrowym różem. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejne linie utrzymane w miejskim charakterze składają się ze spodni, spódnic, koszul, dzianin i okryć uzupełnionych ponczem, miękkimi szalami. Modną sylwetkę budują szerokie spodnie, długość midi w spódnicach. W palecie kolorystycznej znalazły się: jasna i butelkowa zieleń, khaki, bordo, rudości, beże, melange aż po śmietanową biel.  

Casulana część  kolekcji jest swobodna, codzienna, zawiera jednak  nowe ciekawe elementy np. inspirowane strojem jeździeckim, z metalowymi akcentami. Miłośniczki dżinsu będą mogły zbudować całe monochromatyczne sylwetki w niebiesko – granatowej gamie barw z ciekawymi połyskliwymi elementami miedzi. Bazę tej linii budują spodnie, kurtki i bluzy. Na miękką, kobiecą sylwetkę składają się też luźne koszule, gładkie  i w kwiatowy nadruk; zamszowe i denimowe sukienki, t – shirty z nadrukami, poncho  z frędzlami. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Cześć kolekcji oparta jest na etnicznych detalach i wielobarwnych ornamentach w kolorach granatu i intensywnego bordo.  Miękką, swobodną, kobiecą sylwetkę w klimacie boho  podkreślają drukowane sukienki,  luźne otulające kardigany, drukowane koszule.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja na „specjalne okazje” inspirowana jest modą lat 80 tych i 90 tych, z dużą dawką koloru czerwonego, bordo, ciekawymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi sukienek, kokardami – wiązaniami bluzek wokół szyi nawiązuje do mody retro, ale w nowoczesnym wydaniu. 

Nie brakuje też złota, koronek, miękkich welurów i  obowiązkowej na wieczór czerni, również w kontrastach błysk/mat. 

Męska kolekcja Top Secret ma przede wszystkim charakter smart caual. Jest miejska, wygodna, oparta o proste formy ubrań, denimowe zestawy, koszule, swetry, t – shirty w soczystych kolorach . W linii city, przeznaczonej  dla osób aktywnych zawodowo dominują klasyczne formy uszyte z nowoczesnych struktutalnych tkanin, uzupełnione mikro wzorami.