Wejście w obszar e-commerce jest kolejną fazą dynamicznego rozwoju Totalizatora Sportowego, a także wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów spółki. To największe zmiany w ponad 60-letniej historii spółki, które wcześniej ze względu na obowiązujące w Polsce prawo nie mogły zostać zrealizowane.
– Ten wielki krok w kierunku spełniania potrzeb klientów oznacza digitalizację oraz wdrożenie innowacyjnych i nowoczesnych narzędzi sprzedaży produktów online, a także zwiększenie przychodów Totalizatora Sportowego, a co za tym idzie, także większe środki przekazywane na rozwój sportu i kultury. Pamiętajmy, że jest to początek bardzo ważnego procesu dalszego rozwoju naszych usług. Realizując go, będziemy się uważnie wsłuchiwać w opinie naszych graczy – powiedział Olgierd Cieślik, prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.
Zobacz również
Wejście Totalizatora Sportowego w sprzedaż online realizowane jest we współpracy z jednymi z największych i najlepszych firm branżowych w zakresie wdrożeń tego typu na świecie, zgodnie ze strategią spółki, w której to klient jest w centrum uwagi. W przypadku sprzedaży produktów LOTTO przez internet partnerem spółki jest firma International Game Technology PLC (IGT), a dostawcą platformy kasyna internetowego jest konsorcjum Playtech Services oraz Playtech Software.