Totalizator Sportowy wchodzi na rynek e-commerce

Totalizator Sportowy wchodzi na rynek e-commerce, uruchamiając usługi Lotto, Lotto Plus, Mini Lotto oraz Eurojackpot przez internet oraz aplikację mobilną. Co więcej, spółka uruchomiła także jedyne legalne i w pełni bezpieczne kasyno internetowe w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-12-18

Wejście w obszar e-commerce jest kolejną fazą dynamicznego rozwoju Totalizatora Sportowego, a także wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów spółki. To największe zmiany w ponad 60-letniej historii spółki, które wcześniej ze względu na obowiązujące w Polsce prawo nie mogły zostać zrealizowane.

– Ten wielki krok w kierunku spełniania potrzeb klientów oznacza digitalizację oraz wdrożenie innowacyjnych i nowoczesnych narzędzi sprzedaży produktów online, a także zwiększenie przychodów Totalizatora Sportowego, a co za tym idzie, także większe środki przekazywane na rozwój sportu i kultury. Pamiętajmy, że jest to początek bardzo ważnego procesu dalszego rozwoju naszych usług. Realizując go, będziemy się uważnie wsłuchiwać w opinie naszych graczy – powiedział Olgierd Cieślik, prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Wejście Totalizatora Sportowego w sprzedaż online realizowane jest we współpracy z jednymi z największych i najlepszych firm branżowych w zakresie wdrożeń tego typu na świecie, zgodnie ze strategią spółki, w której to klient jest w centrum uwagi. W przypadku sprzedaży produktów LOTTO przez internet partnerem spółki jest firma International Game Technology PLC (IGT), a dostawcą platformy kasyna internetowego jest konsorcjum Playtech Services oraz Playtech Software.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj