Tour de e-commerce – marketingowa podróż dla Twojego e-sklepu

W Polsce popularność zakupów internetowych z roku na rok rośnie. Dlatego każdy pracujący w e-commerce powinien stale rozwijać swoje umiejętności marketingowe i - krótko mówiąc - zwiększać dzięki nim dochody. A szansa na to nadejdzie już niedługo, bo w dniach 11-15 czerwca podczas Tour de e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2018-05-11

Czym jest Tour de e-commerce?

Jest to zupełnie nowa inicjatywa ekspertów z sześciu firm: FreshMail, Content House, SMSAPI, Landingi, DevaGroup i Shoper, którzy postanowili przez pięć dni podróżować wspólnie od miasta do miasta i uczyć o wykorzystywaniu dostępnych narzędzi w celu zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym. Dowiesz się między innymi:

  • jak zwiększyć ruch na stronie internetowej;
  • jak generować leady i sprzedaż za pomocą różnych kanałów;
  • jak mądrze w te kanały inwestować.

Pełny opis prelekcji znajduje się na stronie wydarzenia.

Trasa Tour de e-commerce przebiegać będzie przez następujące miasta:

  • Kraków – 11.06
  • Warszawa – 12.06
  • Gdańsk – 13.06
  • Poznań – 14.06
  • Wrocław – 15.06

Jeśli zaczynasz przygodę z e-commerce – dowiesz się, jak działać sprawnie i efektywnie. Jeżeli działasz w tej branży od lat – z pewnością poznasz wiele nowych, skutecznych pomysłów i technik.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zajrzyj na stronę wydarzenia i wybierz interesujące Cię miasto.

Słuchaj podcastu NowyMarketing