Tous to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów biżuterii na świecie, obecny na 5 kontynentach i posiadający ponad 500 sklepów stacjonarnych. Jego początki datuje się na 1920 rok. Firma pochodząca z Półwyspu Iberyjskiego, której symbolem jest charakterystyczny miś, a rozpoznawalnym na całym świecie ambasadorem marki jest Gwyneth Paltrow, znana nie tylko z nowatorskich projektów biżuterii i dodatków. Tous to również marka, która nie boi się wprowadzania nowoczesnych rozwiązań w obszarze e-Commerce.
– Wdrożenie sklepu online na najnowszej platformie Magento 2 było dla nas dużym wyzwaniem, ponieważ to pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce oraz jedno z pierwszych na świecie – mówi Paweł Biliński, współzałożyciel Lizard Media.
Zobacz również
– Cieszymy się, że Tous zaufał naszym kompetencjom. Z satysfakcją mogę powiedzieć, że rozwiązanie e-Commerce jakie oddaliśmy do użytku klienta zadowoli najbardziej wymagających klientów marki Tous pod względem ergonomii, funkcjonalności oraz stabilności działania – dodaje Paweł Biliński.
O tym, że Polska jest dobrym miejscem dla wdrażania nowoczesnych technologii, inwestorzy wiedzą nie od dziś. Jak podaje Polsko-Niemiecka Izba Handlowa w „Badaniach atrakcyjności inwestycyjnej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej 2016 r”., Polska jest drugim obok Czech, najbardziej atrakcyjnym krajem do inwestowania w Europie Środkowej i Wschodniej, m.in. ze względu na bardzo dobrze wykwalifikowanych specjalistów branży IT.
– W Tous dostarczamy naszym klientom produkty najwyższej światowej jakości stąd również decyzja, aby w e-Commerce sięgnąć po produkt z najwyższej półki i w najnowszej wersji – mówi Artur Lauer, CFO Oriens Bijou, wyłącznego dystrybutora Tous nad Wisłą.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Wybór właśnie tej platformy to również krok w kierunku rozwiązań omnichannel, które przygotowujemy w celu wejścia na najwyższy poziom świadczonych usług związanych z obsługą klienta – dodaje Artur Lauer.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka założona przez legendarnego Salvadora Tous’a stale poszerza swoje wpływy na polskim rynku, teraz również w obszarze rozwiązań mobilnych, które w grupie docelowej klientów premium mają coraz większe znaczenie.
– Wdrożenie projektu na najnowszej wersji platformy Magento ma dać naszemu klientowi przewagę nad konkurencją głównie w zakresie ergonomii użytkowania dla klienta końcowego oraz obsługi przez administratorów sklepu. Nowa wersja jest również stabilniejsza oraz pozwala na łatwiejsze skalowanie i szybką rozbudowę o nowe funkcjonalności – wylicza Paweł Fijałek, manager projektu w Lizard Media.
Co ważne, przejście na Magneto 2, wprowadza duże udogodnienia również w przestrzeni urządzeń mobilnych. Wg. najnowszego raportu mShopper 2.0, Polscy Internauci, nie tylko coraz chętniej robią zakupy w Internecie, ale są oni także wyjątkowo mobilni. Firma Mobile Institute, która na zlecenie Allegro, pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej, przygotowała ww. raport zauważa, że kupujący mobilnie to wymarzona grupa dla sprzedawców. Kupują więcej, częściej i za wyższe kwoty. Prawie połowa (46%) osób, które na dzień dzisiejszy nie kupują online, deklaruje, że na pewno spróbuje zakupów mobilnych jeszcze w tym roku.
Polska pierwsza
Najnowszy produkt ze stajni Magento w pierwszej kolejności wdrożony został w Polsce.
– Mamy nadzieję, jako Tous Polska, że wprowadzone przez nas innowacje na płaszczyźnie e-Commerce, przyczynią się nie tylko do wdrożenia ich we wszystkich innych krajach, ale przede wszystkim, że będą one skutecznie optymalizować zakupy naszym klientom zarówno tym robiącym je przy pomocy komputera, jak i tym korzystającym z urządzeń mobilnych” – podsumował Artur Lauer.
Wdrożenie najnowszego rozwiązania e-Commerce dla Tous Polska odbyło się w maju br. Z perspektywy kilku miesięcy działania można już potwierdzić, że rozwiązanie sprawdza się w warunkach produkcyjnych, a klienci wykorzystują możliwości nowej platformy.