Obecnie działania PromoTraffic na rynku czeskim i słowackim obejmują zarówno usługę SEO, jak i PPC. Do optymalizacji kampanii agencja wykorzystuje szeroki toolset, w ramach którego znalazły się takie narzędzia jak Whoop! Apps, ROIHunter, Revealbot oraz Spaceboost. Pomagają one we włączaniu do usług machine learning i automatyzacji działań na wielu rynkach.
– Podejmując współpracę z Tous, wspieramy realizację usługi PPC nowoczesną technologią opartą o machine learning i AI. Te zaawansowane rozwiązania dają możliwość skalowania kampanii PPC w efektywny sposób. Połączenie kont reklamowych z narzędziami DoubleClick, Whoop! Apps, Optmyzr czy ROIHunter pozwoli nam skutecznie rozwijać biznes dla marki Tous. Wierzymy, że innowacyjne systemy pomogą zaoszczędzić czas, uprościć działania, podejmować trafniejsze decyzje i zwiększać zwrot z inwestycji (ROI) w marketingu internetowym na rynkach zagranicznych – mówi Krystian Kucharski, wiceprezes i performance director PromoTraffic.
Zobacz również
Tous to wywodząca się z Hiszpanii marka, znana każdej wielbicielce biżuterii. Dziś może pochwalić się już stuletnią tradycją oraz szerokim asortymentem. Posiada ponad 600 sklepów na 5 kontynentach. Z agencją digitalową PromoTraffic współpracuje od listopada 2018.