Organizacja Greenpeace postanowiła wykorzystać rok, w którym Dove świętuje 20-lecie kampanii „Real Beauty”. W związku z tym powstała kampanię „Toxic Influence: The Dark Side of Dove”, która nawiązuje do reklamy od marki kosmetycznej. Greenpeace zwraca w niej uwagę na zanieczyszczenie środowiska plastikiem. Jak podaje organizacja, Unilever, właściciel Dove, jest jednym z największych trucicieli plastikiem na świecie.
Film „Toxic Influence: The Dark Side of Dove” jest zbiorem scen, w których matki z córkami oglądają znane klipy od Dove i pozytywnie wypowiadają się na ich temat oraz fragmentów, które mówią o roli marek w światowym kryzysie zanieczyszczenia plastikiem. Kobiety, które wzięły udział w kampanii to prawdziwe klientki Dove. Scenariusz klipu nie był im wcześniej znany. Wiedziały jedynie, że kampanię tworzy Greenpeace.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
PS „Piękno nie jest tak toksyczne”. Aktywiści Greenpeace aresztowani po zawieszeniu baneru na siedzibie Unilever
16 aktywistów Greenpeace aresztowano w siedzibie firmy Unilever. Powód? Rozwieszenie olbrzymiego plakatu z hasłem „Piękno nie jest tak toksyczne” na fasadzie budynku. Akcja ma nakłonić firmę Dove do zmniejszenia ilości plastiku wytwarzanego przy produkcji kosmetyków.
PS2 Nie „prawdziwe piękno” a „prawdziwa krzywda”. Greenpeace z kampanią przeciwko firmie Dove
Greenpeace przedstawiło inicjatywę, która uderza w firmę Dove. Organizacja wskazuje przede wszystkim, jak negatywny wpływ ma marka na środowisko. Chodzi o wykorzystanie tworzyw sztucznych.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1