Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Toyota łączy sport i samochody w kreatywnej kampanii

Toyota łączy sport i samochody w kreatywnej kampanii
Toyota stworzyła kampanię, w której łączy dwie dziedziny – rozgrywki sportowe i samochody. Seria fotografii oddaje ducha sportu, jednocześnie ukazując detale ze świata motoryzacji.
O autorze
0 min czytania 2021-08-11

Toyota, jako oficjalny sponsor Igrzysk Olimpijskich w Tokio, stworzyła kampanię, która kreatywnie nawiązuje do zakończonych niedawno rozgrywek sportowych.

Wraz z meksykańską agencją Ferrer marka stworzyła kampanię składającą się z serii dziesięciu fotografii łączących tematykę sportu i motoryzacji. W kreatywnej kampanii chodzi jednak o coś więcej niż o przedstawienie sportowców na tle samochodu.

Każde ze zdjęć przedstawia różne dyscypliny sportowe, nawiązując do designu samochodu. W rezultacie na fotografiach widać m.in., jak łuczniczka „strzela” za pomocą pasa bezpieczeństwa, nurek skacze z krawędzi bagażnika, na pasie startowym sprintera znajdują się pedały samochodu, a bokser uderza w fotel samochodowy jak w worek treningowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj