– Cieszymy się, że dzięki współpracy z markami możemy rozszerzać swoje działania i wychodzić z nimi do kolejnych miast w Polsce. To szczególne odwrócenie sytuacji, gdzie kampania reklamowa nie szpeci a podnosi wizualną jakość ulic. Widzimy jak design i projektowanie graficzne mają realny wpływ na przestrzeń publiczną w Polsce – powiedziała Monika Domańska, Traffic Design.
Zobacz również
Wcześniej kampania zdobyła siedem złotych oraz jedną srebrną statuetkę New York Festivals Midas Awards. Nagrody KTR zostały przyznane w kategorii komunikacji i designu a PGA za szyld i typografię.
:DobryZnak jest kampanią marki Mastercard i polega na promowaniu dobrych praktyk szyldowych oraz redesignie szyldów drobnych przedsiębiorców. Działania dobrego znaku miały miejsce w kilku miastach Polski. Między innymi w Warszawie, Gdyni, Lubaczowie.
– Jesteśmy zmęczeni przesytem reklam w przestrzeni publicznej. Doszliśmy do momentu, kiedy stawiamy billboardy nawet na jeziorach. To idealny czas na współpracę marek z artystami i organizacjami pozarządowymi, które robią świetną robotę w terenie, a wsparte kreatywnością agencji, budżetami marketingowymi oraz zainteresowaniem mediów są w stanie jeszcze efektywniej przyczyniać się do zmiany społecznej – dodaje Monika Domańska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
O tym, jakie kolejne miasto weźmie udział w akcji zdecydowali w głosowaniu internauci i tym razem sześć nowych szyldów zaprojektowanych przez grafików współpracujących ze Stowarzyszeniem Traffic Design trafi do Elbląga.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– :DobryZnak jest projektem innym niż wszystko, co dotychczas robiliśmy. Okazało się, że porozumienie na linii globalna marka – agencja kreatywna – NGO nie tylko jest możliwe, ale sprawia wszystkim mnóstwo świetnej zabawy – powiedział Bartek Klimaszewski, dyrektor kreatywny McCann.