Traffic Design podbija świat reklamy

Stowarzyszenie Traffic Design wraz z McCANN Worldgroup zdobywa kolejne nagrody za akcję :DobryZnak. Tym razem są to aż trzy srebrne miecze Klubu Twórców Reklamy oraz dwie nagrody Polish Graphic Awards.
O autorze
1 min czytania 2019-07-08

– Cieszymy się, że dzięki współpracy z markami możemy rozszerzać swoje działania i wychodzić z nimi do kolejnych miast w Polsce. To szczególne odwrócenie sytuacji, gdzie kampania reklamowa nie szpeci a podnosi wizualną jakość ulic. Widzimy jak design i projektowanie graficzne mają realny wpływ na przestrzeń publiczną w Polsce – powiedziała Monika Domańska, Traffic Design.

Wcześniej kampania zdobyła siedem złotych oraz jedną srebrną statuetkę New York Festivals Midas Awards. Nagrody KTR zostały przyznane w kategorii komunikacji i designu a PGA za szyld i typografię.

:DobryZnak jest kampanią marki Mastercard i polega na promowaniu dobrych praktyk szyldowych oraz redesignie szyldów drobnych przedsiębiorców. Działania dobrego znaku miały miejsce w kilku miastach Polski. Między innymi w Warszawie, Gdyni, Lubaczowie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy zmęczeni przesytem reklam w przestrzeni publicznej. Doszliśmy do momentu, kiedy stawiamy billboardy nawet na jeziorach. To idealny czas na współpracę marek z artystami i organizacjami pozarządowymi, które robią świetną robotę w terenie, a wsparte kreatywnością agencji, budżetami marketingowymi oraz zainteresowaniem mediów są w stanie jeszcze efektywniej przyczyniać się do zmiany społecznej – dodaje Monika Domańska.

O tym, jakie kolejne miasto weźmie udział w akcji zdecydowali w głosowaniu internauci i tym razem sześć nowych szyldów zaprojektowanych przez grafików współpracujących ze Stowarzyszeniem Traffic Design trafi do Elbląga.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– :DobryZnak jest projektem innym niż wszystko, co dotychczas robiliśmy. Okazało się, że porozumienie na linii globalna marka – agencja kreatywna – NGO nie tylko jest możliwe, ale sprawia wszystkim mnóstwo świetnej zabawy – powiedział Bartek Klimaszewski, dyrektor kreatywny McCann.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się