Współpraca obejmuje również promocję serwisu na nośnikach OOH Grupy Ströer. Umowa na wyłączność obowiązuje od 20 czerwca br.
Transfery.info to piłkarski serwis istniejący od 2004 roku. Czytelnicy znajdą w nim najświeższe wiadomości ze świata futbolu, ze szczególnym uwzględnieniem tych dotyczących transferów piłkarskich. Na stronie w ciągu doby pojawia się kilkadziesiąt nowych tekstów. Miesięcznie serwis generuje od 6 do 20 milionów odsłon. – Atutem serwisu jest rzetelna, szybka i konkretna informacja. Zwłaszcza podczas tzw. okienek transferowych to rodzaj kontentu, którego kibice piłkarscy poszukują najbardziej. Przekłada się to na statystyki serwisu i dużą liczbę stałych czytelników, dla których Transfery.info są sprawdzonym źródłem informacji – liczba unikalnych użytkowników w letnich miesiącach dochodzi do miliona, a liczba fanów na Facebooku przekracza 200 tysięcy – mówi Aneta Dąbska, Head of Publisher Relations w Ströer Digital Media.
Zobacz również
Oferta reklamowa Transfery.info obejmuje wszystkie standardowe formaty display oraz tzw. in text video. Oprócz wyłączności na sprzedaż powierzchni w kanałach direct i programmatic umowa przewiduje organizowanie przez Ströer dedykowanych akcji specjalnych oraz sponsoringowych, a także kooperację przy promocji serwisu wśród reklamodawców. – Przede wszystkim oczekujemy skuteczniejszej niż dotychczas monetyzacji powierzchni reklamowej. Pozwoli to nam skoncentrować się na innych aspektach działania serwisu. Liczymy, że współpraca pozwoli nam na pokonanie pewnych barier rynkowych, choćby tej związanej z niezależnością od dużych grup medialnych – mówi Paweł Machitko, założyciel Transfery.info.
Współpraca zakłada również wsparcie promocyjne i technologiczne ze strony Ströera. Oznacza to m.in., że kontent Transfery.info będzie promowany na ekranach LCD w wagonach Warszawskiego Metra, a tworzony obecnie layout strony zostanie sprawdzony przez wykorzystywane przez Ströer narzędzia do pomiaru viewability, by zoptymalizować widoczność wyświetlanych reklam. – Gramy z wydawcami do jednej bramki. Wiemy, że większa rozpoznawalność witryn pozwala efektywniej monetyzować ich powierzchnię reklamową. Dlatego chcemy ich wspierać, wykorzystując wszystkie możliwości Grupy Ströer – przekonuje Aneta Dąbska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]