W ciągu ostatnich tygodni Internet podbił challenge #trashtag, który nieustannie zyskuje na popularności. W porównaniu do poprzednich internetowych wyzwań, akcja zaskarbiła sobie ogromną sympatię internautów – w końcu chodzi o działanie w dobrej sprawie, a konkretniej o posprzątanie zaśmieconego miejsca i opublikowania efektów „przed i po”.
Przed nadejściem kalendarzowej wiosny do akcji dołączyła się Wirtualna Polska, dając początek wyzwaniu #trashchallengeMEDIA. Dzięki pomocy Lasów Państwowych dziennikarze znaleźli miejsce wymagające interwencji i posprzątali zaśmieconą przestrzeń. Następnie Wirtualna Polska rzuciła wyzwanie innym redakcjom, nominując je. „Zróbcie to samo, nawet lepiej niż my!” – w ten sposób Wirtualna Polska zapoczątkowała ogólnopolską rywalizację w szczytnym celu.
Zobacz również
Akcję wspiera także Paclan – marka produktów gospodarstwa domowego, takich jak gąbki, ściereczki, rękawiczki czy worki na śmieci. Paclan także wziął udział w wyzwaniu #trashtag. Poza tym aktywnie wspiera lokalną wrocławską Fundację OnWater, która zachęca do sprzątania brzegów Odry. Teraz marka postanowiła kibicować nominowanym portalom i nie poprzestaje tylko na słowach! Paclan zapewnia, że przekaże produkty do sprzątania wszystkim redakcjom, które wezmą udział w wyzwaniu Wirtualnej Polski. Chętnym oferuje niezbędnik do wykonania zadania, czyli worki na śmieci i rękawice. Deklarację marki można znaleźć na jej facebookowym profilu. W komentarzach pojawiają się już nominacje dla kolejnych podmiotów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell