TravelCamp od ponad 2 lat przyciąga hotelarzy, travel managerów, start upy, blogerów, a także wizjonerów, pasjonatów i internetowych geeków. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu, rozmawiają o nowych trendach w e-turystyce, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych.
W Toruniu eksperci będą rozmawiać m.in. o ekosystemie turystycznym Google, rozwiązaniach mobilnych, kampaniach mailingowych i marketingu zintegrowanym w branży turystycznej. Nie zabraknie też informacji o nowych trendach w turystyce online oraz konkursów z nagrodami.
Zobacz również
Gościem specjalnym toruńskiej edycji TC będzie Anna Alboth, autorka anglojęzycznego bloga TheFamilywithoutBorders.com, który został uznany przez polski National Geographic Traveler za najlepszy blog podrożniczy 2011. Nowością tej edycji będzie specjalny workshop adresowany do hotelarzy z województwa kujawsko-pomorskiego.
Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl oraz potwierdzenie udziału najpóźniej 48 godzin przed spotkaniem. Jedenasta edycja spotkania zostanie zorganizowana 14 marca w klubie Barani Łeb w Toruniu. Sponsorem strategicznym eventu jest firma HRS. Patronat nad imprezą objęła Polska Izba Turystyki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce