Trekkerzy, steampunkowcy i motocykliści – nowa kampania Goethe-Institut

Letni semestr w Goethe-Institut w Warszawie reklamowany jest kampanią odnoszącą się do pasji i zainteresowań. Na plakatach reklamowych zobaczyć możemy trekkerów (trekkies, fanów Star Trek), ponadczasowych steampunkowców oraz motocyklistów. Hasłem kampanii jest „Niemiecki dla wymagających“.
O autorze
0 min czytania 2014-02-14

„Bohaterzy naszej sesji to nie aktorzy, ale prawdziwe osoby, w swoich prywatnych ubraniach i pokazujące autentyczną pasję“ – opowiada Eva Juziuk z Goethe-Institut. – „Udało nam się znaleźć osoby, które potrafią zarazić swoją pasją, podobnie jak my staramy się zarazić naszą – do nauki języka.“

Goethe-Institut ma w swojej ofercie bogatą ofertę kursów na różnych poziomach zaawansowania. Dodatkowym rozwiązaniem zaproponowanym przez Goethe-Institut są poranne, atrakcyjne cenowo kursy, komunikowane jako Śniadanie u Goethego.

Kampania widoczna jest w ponad 300 klubokawiarniach w Warszawie w postaci plakatów i ulotek docierających bezpośrednio do grupy docelowej. Wsparciem dla kampanii jest szeroka akcja reklamowa na portalu Facebook, skierowana do młodych mieszkańców Warszawy zainteresowanych niemiecką kulturą.

Za pomysł, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiedzialna jest leniva studio.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia wykonał Szymon Kobusiński / Studio Bank.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się