„Bohaterzy naszej sesji to nie aktorzy, ale prawdziwe osoby, w swoich prywatnych ubraniach i pokazujące autentyczną pasję“ – opowiada Eva Juziuk z Goethe-Institut. – „Udało nam się znaleźć osoby, które potrafią zarazić swoją pasją, podobnie jak my staramy się zarazić naszą – do nauki języka.“
Goethe-Institut ma w swojej ofercie bogatą ofertę kursów na różnych poziomach zaawansowania. Dodatkowym rozwiązaniem zaproponowanym przez Goethe-Institut są poranne, atrakcyjne cenowo kursy, komunikowane jako Śniadanie u Goethego.
Zobacz również
Kampania widoczna jest w ponad 300 klubokawiarniach w Warszawie w postaci plakatów i ulotek docierających bezpośrednio do grupy docelowej. Wsparciem dla kampanii jest szeroka akcja reklamowa na portalu Facebook, skierowana do młodych mieszkańców Warszawy zainteresowanych niemiecką kulturą.
Za pomysł, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiedzialna jest leniva studio.
Zdjęcia wykonał Szymon Kobusiński / Studio Bank.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing