Trendy, dane, eksperckie spojrzenie. Już 3.10 druga edycja bezpłatnej e-konferencji „Influencer Is Not An Idea”

Trendy, dane, eksperckie spojrzenie. Już 3.10 druga edycja bezpłatnej e-konferencji „Influencer Is Not An Idea”
Już 3 października 2024 r., agencja strategiczna influencer marketingu Lettly zaprasza na drugą odsłonę konferencji „Influencer Is Not An Idea”. Eksperci opowiedzą, co naprawdę działa w marketingu i jakie trendy zmienią branżę. Udział jest bezpłatny. Zarejestruj się już dziś!
O autorze
2 min czytania 2024-09-26

„Influencer Is Not An Idea” to event, którego nie możesz przegapić, jeśli chcesz być na bieżąco z tym, co dzieje się w branży! Trendy, dane, eksperckie spojrzenie – niezależnie od specjalizacji, każdy znajdzie coś dla siebie.

Całość odbywa się w online i jest darmowa.

SPRAWDŹ PROGRAM I ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ

Agenda wydarzenia

Agenda wydarzenia prezentuje się bardzo ciekawie:

  • „Co mówią nam liczby i których warto słuchać? Analiza 959 publikacji Influencerów” – Zuza Ledworowska, Business Development Managerka w Lettly.
  • „Influencer marketing w ujęciu psychologii behawioralnej” – Aleksandra Syrek, Senior Strategic Plannerka w DDB Warsaw.
  • „Jak w 2 miesiące osiągnąć prawie 40% znajomość głównego komunikatu kampanii? Siła sponsoringu sportowego na przykładzie partnerstwa marki Rexona i Polskiej Siatkówki” – Piotr Janiak, Senior Brand Manager w Unilever.
  • „Generacja Alpha, co warto wiedzieć, aby zrozumieć nowe pokolenie konsumentów” – Natalia Sochacka, Influencer & Trend Specialistka w Lettly.
  • Panel dyskusyjny: „Od celebrytów po farmaceutkę z Twojej ulubionej apteki. Jak zmienia się rynek i kim są współcześni influencerzy?”
  • „Gra na jeden kontakt powered by adidas” – Milena Wójcicka, Newsroom & Partner Activation w adidas, Marcela Chełstowska, Business Directorka w 180HEARTBEATS + JUNG V MATT oraz Julia Szpakowska, Lead Account Managerka w Lettly.
  • „Insight konsumencki — złoty graal konsekwentnej komunikacji marketingowej. Jak budować skuteczną komunikację 360 na podstawie badań?” – Luiza Godlewska, Consumer Marketing Managerka w Philips.
  • „Tu prezentacja o cringe’u. Czyli czy od cringe’u w reklamie da się uciec i czy w sumie warto?” – Mateusz Suryś, Strategy Planner w 2012 Agency.
ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ

Czas na świeże podejście do marketingu

„Influencer Is Not An Idea” to więcej niż konferencja — to filozofia Lettly. Agencja pokazuje, że influencer marketing to przemyślana strategia, zaufanie i świadome partnerstwo, a także zaangażowana społeczność. Lettly chce zmieniać branżę, edukując i inspirując do działania.

Konferencja jest okazją do zdobycia wiedzy o marketingu, strategii, reklamie. To również przestrzeń do spotkania z ekspertkami i ekspertami z branży i wymiany doświadczeń. Jeśli chcesz zrozumieć, jak budować silne, autentyczne relacje, a jednocześnie być na bieżąco z trendami, to wydarzenie jest dla Ciebie.

– Dzisiaj w mgnieniu oka wszystko ewoluuje – od mediów po oczekiwania konsumentów. Marketing, który działał wczoraj, dziś już się nie sprawdzi. W drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea” chcemy pokazać, jak kreatywność i przekraczanie granic może napędzać nowe, skuteczne kampanie – mówi Zuzanna Śleszyńska, Creative Directorka i Co-Founderka w Lettly.

WEŹ UDZIAŁ W BEZPŁATNYM WYDARZENIU

Misja Lettly, jako agencji strategicznej influencer marketingu, to tworzenie wartościowych i długoterminowych relacji między markami a influencerami, opartych na zaufaniu, współpracy i zaangażowaniu.

Lettly od 2015 roku wyróżnia się innowacyjnością, kreatywnością i strategicznym myśleniem, co przekłada się na skuteczność realizowanych kampanii marketingowych. Współpracowali z markami takimi jak: adidas, Zalando, Unilever, Danone, Philips, Sanofi i Netflix.

Artykuł reklamowy powstały przy współpracy z lettly.