„Influencer Is Not An Idea” to event, którego nie możesz przegapić, jeśli chcesz być na bieżąco z tym, co dzieje się w branży! Trendy, dane, eksperckie spojrzenie – niezależnie od specjalizacji, każdy znajdzie coś dla siebie.
Całość odbywa się w online i jest darmowa.
SPRAWDŹ PROGRAM I ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚAgenda wydarzenia
Agenda wydarzenia prezentuje się bardzo ciekawie:
- „Co mówią nam liczby i których warto słuchać? Analiza 959 publikacji Influencerów” – Zuza Ledworowska, Business Development Managerka w Lettly.
- „Influencer marketing w ujęciu psychologii behawioralnej” – Aleksandra Syrek, Senior Strategic Plannerka w DDB Warsaw.
- „Jak w 2 miesiące osiągnąć prawie 40% znajomość głównego komunikatu kampanii? Siła sponsoringu sportowego na przykładzie partnerstwa marki Rexona i Polskiej Siatkówki” – Piotr Janiak, Senior Brand Manager w Unilever.
- „Generacja Alpha, co warto wiedzieć, aby zrozumieć nowe pokolenie konsumentów” – Natalia Sochacka, Influencer & Trend Specialistka w Lettly.
- Panel dyskusyjny: „Od celebrytów po farmaceutkę z Twojej ulubionej apteki. Jak zmienia się rynek i kim są współcześni influencerzy?”
- „Gra na jeden kontakt powered by adidas” – Milena Wójcicka, Newsroom & Partner Activation w adidas, Marcela Chełstowska, Business Directorka w 180HEARTBEATS + JUNG V MATT oraz Julia Szpakowska, Lead Account Managerka w Lettly.
- „Insight konsumencki — złoty graal konsekwentnej komunikacji marketingowej. Jak budować skuteczną komunikację 360 na podstawie badań?” – Luiza Godlewska, Consumer Marketing Managerka w Philips.
- „Tu prezentacja o cringe’u. Czyli czy od cringe’u w reklamie da się uciec i czy w sumie warto?” – Mateusz Suryś, Strategy Planner w 2012 Agency.
Czas na świeże podejście do marketingu
„Influencer Is Not An Idea” to więcej niż konferencja — to filozofia Lettly. Agencja pokazuje, że influencer marketing to przemyślana strategia, zaufanie i świadome partnerstwo, a także zaangażowana społeczność. Lettly chce zmieniać branżę, edukując i inspirując do działania.
Konferencja jest okazją do zdobycia wiedzy o marketingu, strategii, reklamie. To również przestrzeń do spotkania z ekspertkami i ekspertami z branży i wymiany doświadczeń. Jeśli chcesz zrozumieć, jak budować silne, autentyczne relacje, a jednocześnie być na bieżąco z trendami, to wydarzenie jest dla Ciebie.
– Dzisiaj w mgnieniu oka wszystko ewoluuje – od mediów po oczekiwania konsumentów. Marketing, który działał wczoraj, dziś już się nie sprawdzi. W drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea” chcemy pokazać, jak kreatywność i przekraczanie granic może napędzać nowe, skuteczne kampanie – mówi Zuzanna Śleszyńska, Creative Directorka i Co-Founderka w Lettly.
WEŹ UDZIAŁ W BEZPŁATNYM WYDARZENIUMisja Lettly, jako agencji strategicznej influencer marketingu, to tworzenie wartościowych i długoterminowych relacji między markami a influencerami, opartych na zaufaniu, współpracy i zaangażowaniu.
Lettly od 2015 roku wyróżnia się innowacyjnością, kreatywnością i strategicznym myśleniem, co przekłada się na skuteczność realizowanych kampanii marketingowych. Współpracowali z markami takimi jak: adidas, Zalando, Unilever, Danone, Philips, Sanofi i Netflix.
Artykuł reklamowy powstały przy współpracy z lettly.