Bezpłatny webinar

Bezpłatny webinar

Bezpłatny webinar

Jak zamienić ruch w social mediach na realne zakupy? Poznaj wnioski z badania 23 tys. konsumentów.

DOŁĄCZ

Trigon z nową tożsamością – rebranding i strategia Beyond Investment Banking

Trigon z nową tożsamością – rebranding i strategia Beyond Investment Banking
Trigon, grupa finansowa zajmująca się bankowością inwestycyjną przeszła rebranding, w ramach którego wdrożona została nowa tożsamość strategiczna organizacji, w tym nowy slogan firmy Beyond Investment Banking.
O autorze
2 min czytania 2025-03-26

Procesowi towarzyszyło również opracowanie nowej identyfikacji wizualnej, aktualizacja komunikacji marketingowej oraz powstanie całkowicie nowej strony www. Za obsługę procesu rebrandingu odpowiedzialne było studio komunikacji i designu Leniva° Studio.

W skład grupy Trigon wchodzi m.in. Trigon Dom Maklerski, założony w 1989 roku. Z początkiem nowego roku grupa przeszła gruntowny rebranding, obejmujący nowy tagline oraz odświeżoną identyfikację wizualną. Również komunikacja marketingowa oraz strona internetowa organizacji stworzone zostały na bazie nowej tożsamości strategicznej. Wdrożone zmiany są odbiciem bieżącej, silnej pozycji grupy w sektorze finansowym na rynku CEE oraz mają jej pomóc w budowie jeszcze większej świadomości wśród obecnych i potencjalnych klientów, oraz wesprzeć ją w przyszłym rozwoju.

– Rebranding Trigon to nie tylko zmiana wizerunku, to odzwierciedlenie naszej ewolucji. Przez lata zdobyliśmy zaufanie klientów poprzez naszą wiedzę i zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego klienta, wychodzące daleko poza ramy standardowej obsługi. Podkreśla to nasze nowe hasło „Beyond Investment Banking”, w którym zawarliśmy wszystkie nasze wyróżniki, tj. wychodzenie poza bieżące potrzeby i dostarczanie kompleksowych, zorientowanych na klienta rozwiązań, przekraczając jego oczekiwania. Nowy wizerunek doskonale wyraża nasze wartości – mówi Andrzej Sykulski, Co-Founder, Managing Partner Trigon.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rebranding odzwierciedlający profesjonalizm i zorientowanie na klienta

Nowy wizerunek Trigon jest wizualnym wyrazem zmian sięgających daleko poza aspekty estetyczne. Stanowi on integralną część strategii firmy, której fundamentem jest dążenie do doskonałości oraz głębokie zrozumienie potrzeb klientów. To podejście pozwala efektywnie reagować na dynamicznie zmieniające się realia rynkowe, zapewniając najwyższy poziom ekspertyzy i komfortu współpracy w podejmowaniu strategicznych decyzji.

Nowe logo oddaje ducha marki Trigon

W sercu nowego wizerunku Trigon leży uproszczone i dynamiczne logo, które odzwierciedla zarówno siłę, jak i elastyczność marki. Ponadczasowa typografia, przejrzystość i czytelność marki oddają jej istotę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Rebranding Trigon to hołd dla szwajcarskiego designu – minimalistyczny, ale mocny w przekazie. Zamiast nadmiaru postawiliśmy na esencję: wizja, niezależność, innowacja. Nowa tożsamość jest czysta i precyzyjna, zorientowana na przyszłość. Trigon działa skutecznie, bez zbędnych ozdobników, a ten krok to zapowiedź kolejnych wielkich osiągnięć. Odświeżona marka sygnalizuje, że Trigon rozwija się, by sprostać najwyższym standardom, podejmując współczesne wyzwania z elastycznością i zaangażowaniem – wyjaśnia Neon Neonov Mitek, art director Leniva Studio.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na całość zmian składają się także przeprojektowanie materiałów do komunikacji z klientami oraz przygotowanie całościowej komunikacji wizualnej online, w tym całkowicie nowej strony internetowej oraz spójnego z opracowaną identyfikacją wyglądu LinkedIn Grupy Trigon. Studio komunikacji i designu Leniva° Studio było odpowiedzialne za cały proces rebrandingu Grupy Trigon, od przygotowania koncepcji nowej tożsamości, po opracowanie logotypu oraz stworzenie nowej strony www. W skład zespołu projektowego, po stronie studia, wchodziły następujące osoby: Lena Mitkowa (strategia), Neon Neonov (art direction), Kamil Przybyła (brand design), Katarzyna Jasińska (implementacja), Michał Witucki (UX/UI/Wdrożenie serwisów internetowych).

Zdjęcie główne: mat. pras.