Triumph zachęca do pokazywania wyjątkowych stylizacji. By wziąć udział w konkursie, wystarczy odwiedzić stronę internetową www.comampodspodem.pl, zarejestrować się, a następnie dodać swoje zdjęcie za pomocą aplikacji Instagram. Fotografię należy opatrzyć hashtagiem #triumphstylizacje. Uczestniczki konkursu mogą też wybrać, która bielizna marki Triumph najlepiej podkreśla ich styl.
Nowy konkurs Triumph trwa od 20 marca do 16 kwietnia. W każdym tygodniu akcji nagradzane są trzy najciekawsze stylizacje. Ich autorki otrzymują od marki komplet bielizny z najnowszej kolekcji. Najlepsze zestawy konkursowe wybierają dwie popularne blogerki: od 20 marca do 2 kwietnia – Fashionelka, a w kolejnych tygodniach Kasia Tusk. Akcja zachęca kobiety do podkręcenia swoich stylizacji doskonale dobraną bielizną.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Twarzą konkursu została uczestniczka programu ,,Top Model” Ania Piszczałka. Kampania obejmuje działania bannerowe, w mediach społecznościowych oraz współpracę z blogerami. Akcja ma przekonać kobiety do zwracania uwagi nie tylko na dobór odpowiednich ubrań, lecz także bielizny. Linia Shape Sensation pozwala podkreślić atuty sylwetki i sprawić, by każdy strój leżał idealnie.
Instagram jest bardzo angażująca aplikacją mobilną, dopiero odkrywaną przez polskie marki. Dzięki zintegrowaniu z Facebookiem – najpopularniejszym serwisem społecznościowym, umożliwia publikację zdjęć także na tym portalu. Co więcej, z Instragramu korzysta wielu blogerów, zwłaszcza zajmujących się tematyką modową. Wykorzystanie tej aplikacji w konkursie Triumph, oznacza otwarcie się marki na nowe, obiecujące narzędzia komunikacyjne oraz doskonale wpisuje się w styl życia zainteresowanych modą młodych kobiet, do których kierowana jest linia bielizny Triumph Shape Sensation.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta