Triumph wybiera Think Konga

Marka Triumph, jeden z największych na świecie producentów bielizny, wybrała agencję Think Kong do obsługi działań w mediach społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2014-11-05

Think Kong realizować będzie zadania związane z kompleksową obsługą marki w social media, w tym za działania na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Do zadań agencji należeć też będzie zdefiniowanie całościowej strategii działań komunikacyjnych Triumph w mediach społecznościowych również na rynkach Europy Wschodniej.

Projekt realizuje zespół koordynowany przez Senior Social Media Consultanta Agnieszkę Jałowiec z udziałem Kornelii Maciejewskiej i Barbary Drapały. Za całość współpracy, która rozpoczęła się 1 października, odpowiada Anita Wojtaś-Jakubowska, Client Service Director agencji Think Kong. 

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj