Triumph zachwyca ponownie w nowej kampanii reklamowej kolekcji Magic Boost.

W kwietniu wystartowała kampania marki Triumph promująca innowacyjną serię Magic Boost, czyli bieliznę zaprojektowaną z myślą o spełnieniu kobiecych marzeń o powrocie do dawnej sylwetki.
O autorze
1 min czytania 2016-04-28

Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują telewizję, internet oraz prasę. 

Triumph w swojej najnowszej kampanii nawiązuje do ubiegłorocznej animowanej historii Hannah i jej przyjaciółek – „Znajdź swój Ideał”. Tym razem przedstawia główną bohaterkę wkraczającą w okres macierzyństwa i ogarniające ją uczucie strachu przed nieznanym dotychczas etapem życia. Historia pokazuje, jak macierzyństwo może wpłynąć na przeświadczenie kobiet o ich biuście oraz ciele.  

Dzięki pomocy dobrej wróżki- brafitterki, Hannah i jej przyjaciółki ponownie znajdują Ideał. Tym razem odkrywają perfekcyjnie dopasowane biustonosze Magic Boost. Trzy magiczne fasony (Lift-up, Push-up, Shape-up) podkreślają ich kształty, kreując wygląd o jakim marzyły, dodają pewności siebie i uwalniając drzemiące w nich boginie.  

Kampania reklamowa wspierająca serię Magic Boost obejmuje działania w telewizji, prasie oraz w internecie. W ogólnopolskich, tematycznych oraz kobiecych stacjach telewizyjnych emitowany będzie 30” spot reklamowy. W internetowej części kampanii zastosowano działania wideo w modelu programmatic. W magazynie Twój Styl opublikowana zostanie sesja zdjęciowa z udziałem trzech, wybranych w konkursie, ambasadorek Triumph. Marta, Emilia, oraz Beata tak jak bohaterki spotu odnalazły swój Ideał w kolekcji Magic Boost. Zdjęcia ambasadorek ozdobią również witryny salonów na terenie całej Polski.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska przy współpracy z Amnet Polska – grupa Dentsu Aegis Network Polska . Kreacje reklamowe przygotowała agencja Stories AG. Kampania potrwa do połowy maja. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing