Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest pozyskanie nowych słuchaczy w wieku 25–49 lat, wykształconych, z poczuciem humoru i obdarzonych otwartością i ciekawością świata.
Kreacja, wpisująca się w trójkowy klimat, zwraca uwagę absurdalnym, purnonsensowym poczuciem humoru. 15-sekundowe spoty telewizyjne mają ciekawy scenariusz, a ich bezcenną wartością jest zaskakująca improwizacja bohaterów. W filmach wykorzystano bowiem wizerunki artystów związanych z Trójką – dziennikarza Programu 3 Artura Andrusa, młodego, zdolnego wokalisty, laureata nagrody muzycznej „Mateusz Trójki” Dawida Podsiadło oraz aktora Zbigniewa Zamachowskiego, którego głos wykorzystywany jest w dżinglach stacji.
Zobacz również
Hasło kampanii – „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie” ma podkreślić wizerunek Programu 3 jako stacji z wyrafinowanym poczuciem humoru, pełnej radiowych osobowości i nowoczesnej.
Dawid Podsiadło tak wspomina pracę nad filmami: „Propozycja wzięcia udziału w kampanii Trójki była dla mnie ogromnym zaszczytem. Trójkę odkryłem stosunkowo niedawno, ale bardzo ją lubię! Zobaczyłem scenariusz i z miejsca się zakochałem. Absurdalny humor to dla mnie jedna z najbardziej wartościowych form rozrywki. Były oczywiście momenty improwizacji – atmosfera bardzo sprzyjała rozluźnieniu. Mam nadzieję, że publiczność zareaguje pozytywnie na te spoty – osobiście jestem ogromnym ich fanem i nie mogę się doczekać końcowego efektu. No i mam nadzieję, że odbiorcy potraktują te spoty równie poważnie, jak każdy z nas, uczestniczących w ich tworzeniu!” (śmiech).
„To zadanie było dla nas ogromnym wyzwaniem. I wydawało nam się, że ta poprzeczka jest zawieszona bardzo wysoko” – mówią autorzy kampanii, Dariusz Rzontkowski i Tomasz Skorupa z agencji Walk Creative – „Ale nastąpiła bardzo fajna rzecz, która rzadko się zdarza – w pewnym momencie, w jednym miejscu, w jednym czasie, spotykają się ciekawe osobowości i potrafią maksymalnie wykorzystać tę chwilę. Aktorzy, zaproponowani przez Trójkę, dawali z siebie absolutnie wszystko, zadanie mieli bowiem bardzo trudne i poradzili sobie z nim doskonale – naprawdę, pospadaliśmy z krzeseł! Mamy w tych filmach takie momenty, ujęcia, których nigdy nie wymyślilibyśmy sami”.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampania obejmie telewizję: 15-sekundowe spoty pojawią się na antenach TVP 1, TVP 2, TVN, w wybranych kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz z pakietu AT Media. Kampanię telewizyjną wesprze emisja spotów na portalu Interia. Filmiki będzie można także obejrzeć na stronie internetowej Trójki www.trojka.polskieradio.pl oraz na profilach Programu 3 w portalach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca grudnia br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
aktualizacja 26.11.2013 – 3. spot to „Koncentrat”: