Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

True Stories – nowa kampania Publicis dla Renault

Agencja Publicis Poland przygotowała nową, angażującą widzów kampanię dla Renault zatytułowaną „True Stories”. Jej ideą jest prezentowanie prawdziwych, inspirowanych samochodami Renault, historii ludzi obdarzonych pasjami. 
O autorze
2 min czytania 2017-02-17

Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach, stanowią relację rzeczywistych zdarzeń i prezentują pełne pasji życie bohaterów. Opowieściom zawsze towarzyszy jeden z nowych modeli Renault.  

Pierwszą odsłoną zaplanowanych na cały rok działań jest historia prawdziwej miłości Damiana i Sonii. Sonia, zawodowa modelka, została zaproszona na zdjęcia do Warszawy pod pretekstem zrealizowania sesji zdjęciowej nowego modelu Renault. Gdy po przygotowaniach i rozmowie z fotografem weszła do studia, zobaczyła, co przyszykował dla niej narzeczony z małą pomocą ekipy Renault oraz nowego modelu CLIO. Całą akcję zarejestrowały kamery, dzięki czemu powstała pierwsza, pełna autentycznych emocji i wzruszeń, historia z parą zakochanych w rolach głównych. 

Podobną narrację Renault będzie realizować przez cały rok, prezentując kolejno nowe modele samochodów poprzez prawdziwe doświadczenia różnych ludzi. Wszystkie historie oraz kulisy ich powstania, będzie można obejrzeć pod adresem: nowe.renault.pl. Pod tym adresem będzie można także zapisać się na jazdę próbną wybranym Nowym modelem Renault.

Kampania agencji Publicis obejmie działania w internecie i kinach. Pierwszą odsłonę prawdziwych historii wspiera także walentynkowy konkurs. O szczegółach marka informować będzie na swoim profilu na Facebooku, kanale YouTube oraz dedykowanej kampanii stronie: nowe.renault.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania wystartowała 10 lutego. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada Agencja Publicis. Zakupem mediów dla marki Renault zajmuje się OMD Sp. z o.o. Produkcję pierwszego filmu powierzono domowi produkcyjnemu Truskavka.

Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach, stanowią relację rzeczywistych zdarzeń i prezentują pełne pasji życie bohaterów. Opowieściom zawsze towarzyszy jeden z nowych modeli Renault. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pierwszą odsłoną zaplanowanych na cały rok działań jest historia prawdziwej miłości Damiana i Sonii. Sonia, zawodowa modelka, została zaproszona na zdjęcia do Warszawy pod pretekstem zrealizowania sesji zdjęciowej nowego modelu Renault. Gdy po przygotowaniach i rozmowie z fotografem weszła do studia, zobaczyła, co przyszykował dla niej narzeczony z małą pomocą ekipy Renault oraz nowego modelu CLIO. Całą akcję zarejestrowały kamery, dzięki czemu powstała pierwsza, pełna autentycznych emocji i wzruszeń, historia z parą zakochanych w rolach głównych.

 

Podobną narrację Renault będzie realizować przez cały rok, prezentując kolejno nowe modele samochodów poprzez prawdziwe doświadczenia różnych ludzi. Wszystkie historie oraz kulisy ich powstania, będzie można obejrzeć pod adresem: nowe.renault.pl. Pod tym adresem będzie można także zapisać się na jazdę próbną wybranym Nowym modelem Renault.

 

Kampania agencji Publicis obejmie działania w internecie i kinach. Pierwszą odsłonę prawdziwych historii wspiera także walentynkowy konkurs. O szczegółach marka informować będzie na swoim profilu na Facebooku, kanale YouTube oraz dedykowanej kampanii stronie: nowe.renault.pl.