Wyzwaniem krótki czas trwania kampanii
Kampania online prowadzona przez adCookie obejmuje działania online w takich kanałach, jak display, e-mail marketing, mobile a także reklamy kontekstowe, w tym galerie produktowe. Zakup mediów odbywa się w głównej mierze w modelu RTB (Real Time Bidding), który pozwala na zakup powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym. Dzięki temu budżet reklamowy zostaje wykorzystany w sposób najbardziej zoptymalizowany, ponieważ przekaz dociera tylko do ściśle określonych grup docelowych.
Działania dla Neonetu to spore wyzwanie, głównie ze względu na czas trwania kampanii. Jej planowany zasięg, a także gama promowanych produktów są bardzo duże i wymagają mocnej dywersyfikacji jeżeli chodzi o dobór narzędzi, form reklamy i segmentacji. Optymalizacja kampanii także będzie prowadzona w czasie rzeczywistym dzięki automatycznym algorytmom, a przy tym jej wyniki będą weryfikowane z wyjątkowo dużą częstotliwością – wyjaśnia Krzysztof Karmiński, Programmatic Buying Manager adCookie.
Zobacz również
W kampanii został wykorzystany dedykowany landing page z kreacjami informującymi o trwającej promocji. Jego celem jest zachęcenie grupy docelowej do zapoznania się z ofertą sklepu oraz zakupu elektroniki w promocyjnej cenie. Rabaty obejmują całą ofertę Neonetu – sprzęt RTV, AGD, telefony, telewizory, a także komputery i konsole do gier.