Licytacja jednego buta Grzegorza Krychowiaka z autografem piłkarza. O co chodzi?
– Nie każdy bohater nosi dwa buty. Są tacy, którzy w jednym bucie zdobywają mistrzostwo. Brak jednej kończyny to nie przeszkoda. Gracze z amputacją dają z siebie tyle samo, co pełnosprawni zawodnicy, a często dużo więcej – przekonuje Mateusz Widłak, prezes Amp Futbol Polska.
– Kampania społeczna Amp Futbol #JednąNogąWFinale to niezwykły projekt, którego celem jest pozytywna zmiana wizerunku osób niepełnosprawnych w Polsce, zarówno wśród samych niepełnosprawnych, jak i w całym społeczeństwie, poprzez sport, a dokładnie Amp Futbol – dodaje Widłak.
Zobacz również
O celu aukcji
Amp Futbol Polska we współpracy z Nieagencją przygotował specjalną aukcję z udziałem Grzegorza Krychowiaka. Całkowity zysk z licytacji zostanie przeznaczony na organizację obozów sportowych dla juniorków, tj. najmłodszych dzieciaków uprawiających amp futbol, budowanie w społeczeństwie świadomości roli, jaką ta dyscyplina sportu odgrywa w życiu ludzi po amputacjach. – Amp Futbol to wielka szansa dla dzieciaków z niepełnosprawnościami – dodaje prezes Amp Futbol Polska. Mieszczące się przy Łazienkowskiej Stowarzyszenie Piłki Nożnej Osób Niepełnosprawnych umożliwia dzieciom z niepełnosprawnościami branie udziału w regularnych treningach, obozach piłkarskich i turniejach. Pochodzący z całej Polski, zarówno z małych miejscowości, jak i z wielkich miast, ampfutbolowi zawodnicy z osób wykluczonych i pomijanych w swoich środowiskach lokalnych, dzięki zaangażowaniu się w Amp Futbol stają się swoistymi bohaterami tych społeczności.
– Łamanie schematów jest wpisane w naszą nazwę. Wierzymy, że licytacja jednego buta należącego do piłkarza takiej rangi przyniesie Stowarzyszeniu efekt w postaci zbiórki konkretnej kwoty, a także zwiększenia świadomości wyzwań, z jakimi mierzą się zawodnicy Amp Futbolu i osoby z niepełnosprawnościami w Polsce – mówi Bartosz Wilim, współzałożyciel Nieagencji. – Realizujemy działania marketingowe, które mają wpływ, najczęściej na biznes i jego otoczenie, ale często wspieramy też ważne społecznie kwestie. Od 2022 roku robimy to systemowo – 10% naszych przychodów trafia na specjalny fundusz, za pomocą którego możemy pracować z NGO, a także realizować własne projekty społecznie zaangażowane – dodaje Marcin Żukowski, współzałożyciel Nieagencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing