Celem kampanii jest aktywizacja mieszkańców Polski do realizacji podróży turystycznych do Małopolski oraz ukazanie regionu jako idealnego miejsca do wypoczynku w duchu „slow”, czyli niespiesznego, uważnego podróżowania. Podkreśla również bezpieczeństwo – Małopolska jest liderem w skali kraju co do liczby obiektów posiadających certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej „Obiekt bezpieczny higienicznie”.
Lokalny charakter
Zobacz również
Czym kampania wyróżnia się na tle innych? Wyjątkowego charakteru nadają jej lokalni ambasadorzy. W podróże po nieutartych szlakach zabierają nas sami mieszkańcy regionu: Anna – przewodnik po Jurze i Ojcowskim Parku Narodowym, rodzina Mazurków, Anna – kolarka górska, znawcy kulinariów Maja i Bartosz oraz Jan Sabała – przewodnik tatrzański i edukator ekologiczny. Kto jak nie mieszkańcy i miłośnicy Małopolski pokaże nam miejsca, które znane są tylko wtajemniczonym? Oprócz ambasadorów kampanię tworzą internauci, którzy mogą dodawać swoje rekomendacje nieoczywistych miejsc na specjalnie przygotowanym do tego formularzu. W ramach kampanii powstała grupa na Facebooku „Małopolska branża turystyczna – poznajmy się!”.
Realizacja kampanii
W realizację kampanii „Małopolska. Poznajmy się” zaangażowanych jest kilka firm. Za strategię, koncept i kreację kampanii odpowiedzialna jest firma White Octopus.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach kampanii powstały materiały video – spot promocyjny, videosondy z rekomendacjami urokliwych miejsc mieszkańców oraz reportaże, w których ambasadorzy pokazują swoją Małopolskę. Powstał też landing page, na którym ambasadorzy rekomendują ciekawe miejsca, a internauci mogą zamieszczać swoje propozycje. W social mediach prowadzona jest regularna komunikacja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za działania w zakresie public relations odpowiedzialna jest agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations, która zrealizowała konferencję prasową Dobre praktyki Małopolski na rzecz wspierania turystyki nie tylko w sezonie wakacyjnym. Agencja przeprowadziła również badanie opinii wśród przedstawicieli małopolskiej branży turystycznej i odpowiada za komunikaty PR dotyczące kampanii.
Za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mastermind Media.