Trwa tegoroczna kampania Małopolski „Małopolska. Poznajmy się”

Dlaczego warto odwiedzić Małopolskę? Dzięki tegorocznej kampanii „Małopolska. Poznajmy się” Województwa Małopolskiego i Małopolskiej Organizacji Turystycznej, każdy turysta odkryje mniej oczywiste miejsca i swoje powody, aby wybrać się do tego regionu.
O autorze
1 min czytania 2020-09-28

Celem kampanii jest aktywizacja mieszkańców Polski do realizacji podróży turystycznych do Małopolski oraz ukazanie regionu jako idealnego miejsca do wypoczynku w duchu „slow”, czyli niespiesznego, uważnego podróżowania. Podkreśla również bezpieczeństwo – Małopolska jest liderem w skali kraju co do liczby obiektów posiadających certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej „Obiekt bezpieczny higienicznie”.

Lokalny charakter

Czym kampania wyróżnia się na tle innych? Wyjątkowego charakteru nadają jej lokalni ambasadorzy. W podróże po nieutartych szlakach zabierają nas sami mieszkańcy regionu: Anna – przewodnik po Jurze i Ojcowskim Parku Narodowym, rodzina Mazurków, Anna – kolarka górska, znawcy kulinariów Maja i Bartosz oraz Jan Sabała – przewodnik tatrzański i edukator ekologiczny. Kto jak nie mieszkańcy i miłośnicy Małopolski pokaże nam miejsca, które znane są tylko wtajemniczonym? Oprócz ambasadorów kampanię tworzą internauci, którzy mogą dodawać swoje rekomendacje nieoczywistych miejsc na specjalnie przygotowanym do tego formularzu. W ramach kampanii powstała grupa na Facebooku „Małopolska branża turystyczna – poznajmy się!”.

Realizacja kampanii

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W realizację kampanii „Małopolska. Poznajmy się” zaangażowanych jest kilka firm. Za strategię, koncept i kreację kampanii odpowiedzialna jest firma White Octopus.

W ramach kampanii powstały materiały video – spot promocyjny, videosondy z rekomendacjami urokliwych miejsc mieszkańców oraz reportaże, w których ambasadorzy pokazują swoją Małopolskę. Powstał też landing page, na którym ambasadorzy rekomendują ciekawe miejsca, a internauci mogą zamieszczać swoje propozycje. W social mediach prowadzona jest regularna komunikacja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za działania w zakresie public relations odpowiedzialna jest agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations, która zrealizowała konferencję prasową Dobre praktyki Małopolski na rzecz wspierania turystyki nie tylko w sezonie wakacyjnym. Agencja przeprowadziła również badanie opinii wśród przedstawicieli małopolskiej branży turystycznej i odpowiada za komunikaty PR dotyczące kampanii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mastermind Media.