Zwycięzcy pojadą do centrum treningowego Game Spot
Tarczyński ChampionChips to kontynuacja profesjonalnego turnieju CS:GO, który podczas pandemii koronawirusa zachęcał polskich graczy do pozostania w domach i prowadzenia rozgrywek w swoich czterech kątach, nie rezygnując przy tym z dobrej zabawy i zdrowej rywalizacji. Najważniejsze mecze turnieju transmitowane są na żywo w Tarczyński Studio Live na platformie Twitch. W puli nagród znajdą się 3 tysiące złotych, a najlepsza drużyna oprócz nagród rzeczowych wygra zgrupowanie w Game Spot (centrum gamingowym w Warszawie) w celach treningowych. To specjalnie wyposażone studio ma służyć do regularnych treningów e-sportowych. Jego sponsorem jest marka Tarczyński, a partnerami – Optimus, I-BOX i PRO-Gamer.
Zobacz również
Skomentują najlepsi analitycy CS:GO
Podczas turnieju Tarczyński ChampionChips mają miejsce 4 rundy eliminacyjne i runda finałowa. Każda z drużyn liczy 5 osób. Zawodnicy rywalizują ze sobą w dwudniowych rozgrywkach, prowadzonych na zasadach „play-off”. Zarówno fazy decydujące rund eliminacyjnych, jak i runda finałowa odbywają się z oprawą studyjną i komentatorską prowadzoną przez najlepszych analityków sceny CS:GO w Polsce. Platforma rozgrywek to ESPORTAL.
Do Tarczyński ChampionChips zgłosiło się już ponad 1300 graczy. Łącznie to aż 223 zgłoszone drużyny, a zgłoszenia cały czas trwają. O tym, jak rośnie popularność e-sportu niech świadczy fakt, że jedna transmisja gromadzi średnio 6,5 tysiąca widzów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Gracze to bardzo liczna grupa w Polsce, która skupia wokół siebie naprawdę silną społeczność. Wspólne emocje przeżywane podczas rozgrywek łączą jak mało co. Organizacja turnieju to kolejny etap działań w obszarze gamingu, które nasza marka realizuje od początku roku 2020 i jest to ważny element komunikacji firmy. Do gamerów komunikują obecnie producenci sprzętów komputerowych, ale rzadko mówi się w tym kontekście przekąsek, które przecież towarzyszą graniu. Postanowiliśmy zatem dotrzeć do graczy z naszym nowym produktem, Chipsami Mięsnymi w trzech różnych smakach. To alternatywa dla klasycznych chipsów – zdrowsza, z większą zawartością białka. Proces suszenia sprawia, że są wygodną przekąską, która nie brudzi rąk i klawiatury – tłumaczy Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu firmy Tarczyński.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Topowi twórcy z Twitch wybiorą fanów do swoich drużyn
Do organizacji turnieju przyłączyli się również najpopularniejsi twórcy na platformie Twitch. Streamerzy Ikusia, Aleksandra i Biedroń wybiorą spośród swoich fanów uczestników, z którymi utworzą własne drużyny i wystartują w rozgrywkach Tarczyński ChampionChips.
Harmonogram rozgrywek
Dwie rundy eliminacyjne za nami – majowa i czerwcowa. Na lipiec zaplanowane są aż dwie rozgrywki – 11 i 12 lipca oraz 25 i 26 lipca. Finałowe starcie odbędzie się 2 sierpnia. Już dziś można zapisywać się na kolejne edycje turnieju.