– Zawsze liczy się pomysł. Tak było, jest i będzie. Niezależnie od tego jakiego użyto medium, jaki był budżet na produkcję i czy mamy 2003 czy 2023 rok. Od 20 już lat KTR docenia właśnie to, co jest motorem naszej branży – czyli pomysły. Z rożnych obszarów – komunikacji, warsztatu, designu czy technologii. Przy okazji 20-lecia będziemy nie tylko doceniać te powstałe teraz, ale przypomnimy także wybitne rzeczy powstałe przez ostatnie 20 lat oraz to czego się z nich nauczyliśmy lub możemy nauczyć. Przy okazji tegorocznej edycji otworzymy także zupełnie nową kategorię, w której doceniane będą zarówno działania marek jak i pojedynczych twórców. „Entertainment” – coraz bardziej rosnący obszar współczesnych działań, pojawi się jako nowa, duża kategoria KTR. W jury zasiądą tu zarówno twórcy z agencji, jak i twórcy popkultury, artyści i muzycy – powiedział Maciej Twardowski, Ogilvy, przewodniczący Zarządu KTR.
Do konkursu KTR można zgłaszać prace zrealizowane między 01.06.2022 a 04.08.2023 r. W tym roku została wprowadzona nowa, oddzielna kategoria Entertainment. Kolejny raz zostaje podtrzymana możliwość jednego, bezpłatnego zgłoszenia dla freelancerów.
Zobacz również
Zgłoszenia do KTR oceniane są przez najlepszych ekspertów branży, w tym roku przewodniczącymi poszczególnych kategorii będą:
- Communication – Małgorzata Drozdowska z FCB&theMilkman
- Creative Strategy – Agnieszka Gozdek z 180heartbeats + Jung V.Matt
- Entertainment – Dawid Szczepaniak z VMLY&R Poland
- Design – Emilka Bojańczyk z Podpunkt / SuperSkrypt
- Technology – Anna Nowak z dentsu Creative
- Craft Audio Video – Maciej Twardowski z Ogilvy
- Craft Fotografia – Zuza Krajewska
- Craft Ilustracja – Aleksandra Jasionowska z Zarządu Zieleni m.st. Warszawy