Do 15 czerwca na pierwszym etapie oceny zgłoszeń jurorzy, pod przewodnictwem Dan’a Burdett’a – Global Brand Vice President Snickers w Mars, wyłonią finalistów do drugiego etapu, który odbędzie się 30 czerwca.
W tym roku w jury znalazło się troje reprezentantów z Polski: Małgorzata Lubelska, Dyrektor Marketingu w Grupie Żywiec, Bartek Gołębiowski – Management & Creative Director w agencji Gong oraz Jacek Karolak, Dyrektor Strategiczny w agencji K2. Będą oceniać kampanie na pierwszym etapie obrad konkursowych.
Zobacz również
Jury Euro Effie złożone jest ze specjalistów z branży komunikacji marketingowej z 20 krajów Europy, zarówno ze strony agencji, jak i klientów. Każdy z ekspertów, dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu i kompetencjom, pomoże wyłonić najlepsze kampanie, które otrzymają nominacje.
Przy ocenianiu kampanii, jurorzy biorą pod uwagę szeroki zakres czynników, decydując tym samym czy zostanie ona zakwalifikowana do drugiego etapu obrad i ostatecznie do nagrody. Kryteria oceny podzielone są na cztery obszary: Wyzwanie strategiczne, Strategia kreatywna, Wprowadzenie idei w życie oraz Efektywność działań.
“Miałem to szczęście pracować w swojej karierze ze świetnymi markami i doskonale rozumiem, jakie to uczucie rywalizować i zdobyć statuetkę Effie, dlatego tym bardziej jestem zaszczycony mogąc przewodniczyć obradom jury jednego z najbardziej prestiżowych konkursów efektywności komunikacji marketingowej na świecie”, powiedział Dan Burdett, tegoroczny przewodniczący Jury Euro Effie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pełna lista jurorów dostępna jest na stronie Euro Effie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing