Zbliża się trzecia edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję Gameset (Grupa LTTM). Thiago Stelle z Kraft Heinz, Javier De Castro Serrano i Tom Elton z Pernod Ricard (Ballantine’s) – to tylko wybrani prelegenci, którzy za darmo podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nie zabraknie niezwykle popularnego w ostatnich miesiącach tematu metaverse, który w swoich prelekcjach poruszą Stan Georgiev z Ready Player Me, Hendrik Menz z Anzu.io oraz Piotr Bombol z Gameset. Podczas konferencji uczestnicy poznają także ciekawe dane dotyczące znaczenia influencerów gamingowych dzięki prelekcji Michaela Heiny z YouGov. Inspirujące case studies aktywacji marek nieendemicznych usłyszmy natomiast w prelekcji Thiago Stelle z Kraft Heinz, który opowie o kampanii The Hidden Spots zrealizowanej w grze Call of Duty oraz przedstawicieli Pernod Ricard (Ballantine’s), którzy opowiedzą o współpracy z tytułem Borderlands i specjalnej butelce napoju inspirowanej grą.
Zobacz również
Po raz pierwszy na żywo usłyszeć będzie można natomiast o kampanii polskiej marki budowalanej ERBUD, która w świat graczy i fanów esportu weszła przebojem i zgarnęła najważniejsze branżowe nagrody (IAB MIXX Awards Europe, IAB MIXX Awards Poland, Złote Spinacze), o której opowiedzą Marcin Kasprzak z ERBUD i Anna Rezner z Gamesetu.
Nie zabraknie tematów związanych z esportem – Miłosz Szyński z G2 Esports podzieli się wskazówkami dotyczącymi tego, jak nawiązywać efektywne współprace na linii marka-organizacja esportowa, a Iryna Chuhai z WePlay opowie o organizacji i promocji turniejów.
Tematy związane z kształtującymi branżę trendami poruszą Wiktoria Wójcik z inStreamly, której prelekcja dotyczyć będzie przyszłości livestreamingu, oraz Marcin Klimek z Exploded View, który opowie o V-tuberach. Dodatkowo, podczas konferencji odbędzie się rozmowa z Kamilem Koszem, Media Team Lead w CD PROJEKT RED na temat kampanii gry Cyberpunk 2077 „Night City zmienia wszystkich”, która zdobyła srebrne Effie.
Trwa kolejna edycja akcji Polska Press Grupy „Otwórz się na pomoc”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gaming Marketing Days odbędzie się w formie online. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Wydarzenie poprowadzi Tomasz „TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator esportowy. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Partnerami wydarzenia są inStreamly, Effie Poland oraz VR/AR Association.
Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie konferencji: gamingmarketingdays.co