Prelegenci opowiedzą m.in.: o nieoczywistych trendach, które wpływają na kulturę (Natalia Hatalska), budowaniu relacji z publicznością (Jonathan Goodacre z The Audience Agency) czy współpracy z projektantami graficznymi (Rene Wawrzkiewicz, Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych). Pełen program na stronie.
– Konferencja sieciuje środowisko kultury z całej Polski. To forum dyskusji i wymiany doświadczeń między osobami zajmującymi się promocją i marketingiem kultury. Wszyscy mierzmy się z podobnymi problemami organizacyjnymi, obserwujemy trendy z zagranicznych instytucji kultury i wdrażamy je w naszych miejscach pracy. W coraz większej liczbie instytucji prowadzone są badania publiczności, na podstawie których planowane są działania programowe i promocyjne. Pracując nad programem wydarzenia uwzględniamy wnioski z lat poprzednich oraz obserwujemy trendy i tematy, które aktualnie poruszają środowisko – mówi Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej.
Zobacz również
Prelegentami trzeciej edycji są m.in.: Natalia Hatalska (Hatalska infuture institute), Jonathan Goodacre (The Audience Agency), Mar Dixon (#AskTheCurator, #52Museums), Izabela Helbin (Krakowskie Biuro Festiwalowe), Cezary Chwicewski (Up to Date Festival), Joanna Tabaka (Widok na Widownię), Rene Wawrzkiewicz (Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych, Warszawskie Kroje), Grzegorz Jędrek (Ośrodek „Brama Grodzka Teatr NN”, wniedoczasie.pl), Mateusz Czech (Brand24), Justyna Kozioł (justynakoziol.pl), Sylwia Szczepańska (Sotrender). Pełen program znajduje się na stronie: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl. Wydarzenie odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności.
Bilety na konferencję zostały wyprzedane. Dostępny będzie bezpłatny streaming online z konferencji na kanale Youtube IKM.
Tematy, które Instytut Kultury Miejskiej proponuje tym razem to m.in.: nieoczywiste trendy, które mogą inspirować kulturę, angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych, rozmowy o bolączkach i radościach codziennej pracy osoby promującej wydarzenia kulturalne, sprzedawaniu doświadczeń przez kulturę, demokratycznym zarządzaniu instytucją kultury, projektowaniu graficznym dla kultury, badaniach pomocnych w projektowaniu działań instytucji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Marketing w Kulturze to wydarzenie, które rozwija się co roku. Wiemy, że ważnym elementem konferencji są popołudniowe warsztaty, dlatego organizujemy równolegle aż sześć sesji szkoleniowych. Dają konkretne umiejętności i wiedzę z e-mail marketingu, prowadzenia profili w mediach społecznościowych, budowania swojego wizerunku, analizowania danych, czy podpowiadają z jakich praktycznych (i bezpłatnych) narzędzi online powinien korzystać każdy menedżer social media. Dbamy także o integrację uczestników i przestrzeń do rozmów. Wieczorem zapraszamy ich na Noc Potknięć, podczas której chętni opowiedzą w lekkiej i niezobowiązującej formule o swoich mniejszych lub większych kulturalnych, projektowych potknięciach – mówi Monika Serafin z Instytutu Kultury Miejskiej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing