Niebawem w internecie i u dystrybutorów akcesoriów do wyposażenia wnętrz pojawią się banery reklamowe, na których znowu zobaczymy Ilonę Felicjańską. Tym razem będzie reklamowała oświetlenie LED i akcesoria meblowe firmy Gras Polska.
Kampania skupi się wokół przekazu, że praktyczne przedmioty i urządzenia ułatwiają życie. Przejmując od użytkownika troskę o rzeczy małe, otwierają go na to, aby mógł realizować swoje pasje i marzenia.
Zobacz również
Wizerunek celebrytów nie budzi już zdziwienia w przypadku promowania okien, dachówek czy innych materiałów budowlanych, ciągle jednak pojawiają się pytania, czy nie bezpieczniej zatrudnić znaną i lubianą osobę, o której wiadomo, że zostanie ciepło przyjęta przez konsumentów czy odważyć się na kogoś, kto nie zawsze wzbudza powszechną sympatię.
– Okazuje się, że Ilona Felicjańska była niewykorzystanym potencjałem – tłumaczy Aneta Pondo, właściciel Agencji PR Media Kobiet, która już współpracowała z modelką. – Od dawna wiele firm i agencji zastanawiało się nad zaproszeniem jej do kampanii, bo jest mocno rozpoznawalną twarzą, znaną modelką i atrakcyjną kobietą, ale w ostatecznej kalkulacji przeważał strach. Trzeba było pierwszego odważnego, żeby za nim poszli następni.
Duży sukces i zainteresowanie w mediach, jakie pojawiły się po sierpniowej kampanii reklamowej międzynarodowej firmy kosmetycznej, sprawiły, że przed Iloną Felicjańską otwierają się kolejne drzwi i możliwości współpracy, a firmy które zdecydowany się na zaangażowanie jej do swoich akcji są bardzo zadowolone z rezultatów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing