„Odświeżenie komunikacji wszystkich marek z portfolio Grupy Enel-Med to bardzo istotny punkt naszego planu marketingowego. Priorytetem jest pogłębienie relacji z pacjentami oraz pokazanie innowacyjnych rozwiązań i usług, które znajdują się w portfolio naszych marek. Proces wyboru agencji miał na celu nie tylko wybór najlepszej propozycji strategicznej – biorąc pod uwagę planowane w najbliższym czasie akcje marketingowe – ale także jak najlepsze poznanie potencjalnych partnerów. Wiele wymagamy zarówno od siebie jak i od osób z którymi współpracujemy i wierzymy, że udana współpraca jest kluczem do osiągania spektakularnych sukcesów.” – powiedział Jacek Rozwadowski, wiceprezes Zarządu Enel-Med, dyrektor zarządzający.
Umowa między agencją a firmą ENEL-MED została podpisana na rok. W ramach wygranego przetargu, agencja San Markos będzie odpowiedzialna za opracowanie pełnej strategii komunikacji i projektowych działań brandowych.
Zobacz również
Do zadań agencji należeć też będzie przygotowanie CI i na tej bazie – opracowanie wszystkich materiałów wsparcia sprzedaży w ramach całego portfolio 3 marek klienta.
ENEL-MED istnieje od 1993 roku. Od 2011 r. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. Oferują pełną obsługę medyczną na terenie całego kraju. W skład grupy wchodzą przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale, oddziały diagnostyki obrazowej oraz specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej ESTELL i medycyny sportowej ENEL-SPORT. Oferują abonamenty dla firm i indywidualne pakiety, ubezpieczenia medyczne; szereg konsultacji lekarskich i stomatologicznych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]