Trzy nominacje dla kampanii The Art of Sex Ed w konkursie Eurobest

Kampania The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu) zrealizowana dla marki Durex otrzymała nominacje w kolejnym prestiżowym konkursie kreatywnym. Znalazła się na shortlistach Eurobest w trzech kategoriach.
O autorze
0 min czytania 2023-11-21

Kampania The Art of Sex Ed otrzymała w tym roku Brązowego Lwa na festiwalu Cannes Lions oraz cztery miecze KTR

Jest także nominowana w konkursie Innovation Awards (trzy nominacje) oraz IAB MIXX Awards (dwie nominacje). Laureatów poznamy odpowiednio: 23 listopada i 5 grudnia. 

Z kolei laureaci konkursu Eurobest zostaną ogłoszeni 11 grudnia. Na tym festiwalu VMLY&R powalczy o trzy statuetki dla kampanii The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu), która została nominowana w kategoriach: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się