TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Trzy nowe badaczki dołączyły do IQS

W lipcu br. pion badań IQS powiększył się o trzy nowe badaczki, które zasiliły ilościowo-jakościowy zespół badawczy kierowany przez Jacka Młynarskiego. Dominika Michalak, Monika Górka-Kita oraz Katarzyna Kominek są badaczkami ilościowymi i wcześniej pracowały w Kantar Polska.
O autorze
1 min czytania 2021-07-19

Dominika Michalak posiada doświadczenie w realizacji i koordynacji badań mierzących efektywność komunikacji oraz wpływ poszczególnych kanałów komunikacji na pozycję i kondycję marki. Przez ostatnie lata pracowała dla klientów z branży spożywczej, farmaceutycznej oraz beauty. W IQS zajmuje stanowisko research managera.

Monika Górka – Kita jest socjologiem z 18-doświadczeniem w branży badawczej. Do IQS dołączyła na stanowisko Research Managera. Specjalizuje się w badaniach innowacji – głównie w testach produktów, konceptów, w badaniach U&A oraz w badaniach wizerunkowych. Główny obszar działania to rynek FMCG.

Katarzyna Kominek jest socjologiem. W IQS zatrudniona została na stanowisko reasearch project managera. Kominek, w swojej dotychczasowej karierze, odpowiadała za prowadzenie projektów badawczych dla klientów z sektora energetycznego oraz branży ciepłowniczej, finansowej i ubezpieczeniowej.

– Rok 2021 to czas wielkich zmian w krajowym i globalnym biznesie, a co za tym idzie niespotykanych już dawno wyzwań. Zróżnicowane, wzajemnie uzupełniające się talenty i doświadczenia Moniki, Dominiki oraz Katarzyny pozwolą nam zbudować jakość adekwatną do wymagań przyszłości, idealnie wpisując się w dewizę think forward – powiedział Jacek Młynarski, szef zespołu badawczego, którego szeregi zasiliły badaczki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj