Trzy nowe klipy w kampanii reklamowej OSHEE Wiedźmin

Współpraca OSHEE i CD PROJEKT RED rozeszła się szerokim echem wśród fanów uniwersum Wiedźmina. Produkty sygnowane marką Wiedźmin, w tym „wyostrzające zmysły” eliksiry, cieszą się niesłabnącą popularnością, a kampania promocyjna wchodzi w nowy, cyfrowy etap. W tym celu powstały trzy nowe klipy.
O autorze
1 min czytania 2021-12-06

Połączenie świata OSHEE z uniwersum Wiedźmina spotkało się z ogromnym zainteresowaniem oraz entuzjastycznym przyjęciem, dzięki skojarzeniu napojów izotonicznych i energetycznych z eliksirami dodającymi pogromcom potworów nadprzyrodzonych mocy.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z decyzji o połączeniu światów OSHEE i Wiedźmina w dedykowanej serii napojów z wizerunkami bohaterów gier od CD PROJEKT RED. Rynek pokazuje nam, że produkty te cieszą się dużym powodzeniem wśród klientów – szczególnie popularne są energy drinki i napoje izotoniczne z wizerunkiem głównego bohatera – Geralta – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.

Czarodziejka Yennefer o fiołkowych oczach, Geralt, młoda księżniczka Ciri oraz Eredin – Król Dzikiego Gonu – znaleźli się na etykietach napojów i batonów energetycznych OSHEE. W ostatnich tygodniach postaci znane z uniwersum Wiedźmina można było spotkać również na wielu nośnikach zewnętrznych w największych miastach Polski. Teraz pojawią się w przestrzeni cyfrowej, na specjalnie przygotowanych klipach. Serię spotów rozpoczęła produkcja z Geraltem z Rivii w roli głównej. Wiedźmin otwiera w niej jedną ze swych tajemnych mikstur, na krótko przed rozpoczęciem walki z kolejnym potworem. To odniesienie wprost do eliksirów energetycznych OSHEE, wyostrzających zmysły i dodających mocy przed wyzwaniami, z którymi mierzymy się każdego dnia. Podczas treningu, zawodów sportowych, w pracy, czy szkole, w każdym przypadku, skojarzenie z kultową postacią działa motywująco oraz inspirująco.

W podobnym duchu utrzymane są dwa kolejne filmy, w których pierwsze skrzypce grają równie lubiane bohaterki z uniwersum Wiedźmina: księżniczka Ciri oraz czarodziejka Yennefer. Dzięki nim, eliksiry energetyczne wydają się mieć w sobie jeszcze więcej magii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Mocy nabiera również cała kampania digitalowa, stanowiąca kolejny rozdział współpracy OSHEE i CD PROJEKT RED. Kampania wykorzystująca powyższe spoty promocyjne rozpoczyna się w grudniu i potrwa przynajmniej do końca stycznia. Wideo będzie można zobaczyć przed wybranymi filmami na YouTube, na niektórych platformach VOD oraz w Google Ads. Wszystkie materiały przygotowano wewnętrznie w firmach OSHEE i CD PROJEKT RED. Do produkcji filmów reklamowych wykorzystano fragmenty CGI z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się