To dwudniowe wydarzenie będzie stanowić wyjątkową okazję, aby zapoznać się z najlepszymi kampaniami, które będą stanowić globalne benchmarki dla wszystkich specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej działających w segmencie healthcare.
Podczas całego Festiwalu odbędzie się cykl 18 seminariów, zapewniając uczestnikom nie tylko najbardziej istotną wiedzę oraz insighty, ale także świeże inspiracje wzmagające kreatywność w pracy. Najważniejsze punkty programu obejmują najwyższej jakości content oraz wystąpienia światowej klasy liderów – marketerów i naukowców z firm oraz organizacji, takich jak: Novartis, Unilever, Bristol Myers Squibb, TEDMED, Interbrand Health i McCann Health. Podczas piątkowych wystąpień będzie można posłuchać wystąpień Johna McCarthy’ego, Wiceprezesa, Global Commercial Excellence, AstraZeneca; Ewena Sturgeona, Prezesa, International, DigitasLBi; HE Toyina Sarakiego, Byłą Pierwszą Damę, Stan Kwara w Nigerii oraz założycielka Fundacji Wellbeing; Kathy Calvin, Prezes, United Nations Foundation; Dr Ron Cohen, Założyciel i Prezes, Acorda Therapeutics; oraz dopiero co potwierdzonych – Diema Browna, założyciela MedGift.com i Renee Nicholas, dyrektor Relacji Korporacyjnych w Fundacji LIVESTRONG, która będzie towarzyszyć na scenie przedstawicelom Weber Shandwick. Następnie, podczas sobotniej sesji będzie m.in. spotkać się z: dr Ritą Charona, profesorem medycyny klinicznej i dyrektorem programu medycyny narracyjnej na Uniwersytecie Columbia, Jasona Silvę, futurologa; Mike’a Coopera, prezesa PHD Worldwide; Jacquesa Seguela, założyciela Havas; i zdolnego reżysera telewizyjnego – Davida Nuttera.
Zobacz również
Liczne zgłoszenia w kategoriach Pharma i Health & Wellness będą oceniane w Cannes przez zespół 25 jurorów – najlepszych specjalistów z branży. Delegaci będą mieli okazję obejrzeć wystawy prezentujące najlepsze zgłoszenia dając tym samym prawdziwy zastrzyk inspiracji z całego świata. Zwycięzcy konkursu zostaną przedstawienie i wyróżnienia podczas pierwszej w historii gali Lions Health Awards mającej miejsce 14 czerwca. Wszyscy zgłaszający swoje kampanie będą mieli możliwość uczestniczenia w gali i wspólnie przeżywać emocje związane z nagrodami i prezentacją najlepszych kampanii z zakresu healthcare marketingu.
– Chcielibyśmy gorąco zachęcić polskie agencje oraz ich klientów do zgłaszania projektów do Lions Health, szczególnie że wydarzenie to będzie odbywać się po raz pierwszy. To wyjątkowa okazja, aby na arenie międzynarodowej zaprezentować wartościowe i ciekawe kampanie produktów oraz usług z segmentu health najlepszym specjalistom w tym obszarze. Obecność na Festiwalu w Cannes, nawet przez kilka dni, to niepowtarzalna szansa spotkania się z globalnymi liderami kształtującymi rynek komunikacji oraz poznania najbardziej inspirujących, efektywnych i wyjątkowych kampanii reklamowych poświęconych szerokorozumianym produktom i usługom związanych ze zdrowiem. Jest to jedno z tych wydarzeń, których po prostu nie można pominąć – powiedział Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Ceremonia przyznania nagród poprzedzi występ znanego i cenionego stand up’owca Francescę Martinez, która już na samym początku zadba o luźniejszą atmosferę i dobre samopoczucie gości. Następnie podczas już właściwej części gali zarówno jurorzy, prowadzący oraz delegaci będą mogli wspólnie cieszyć z przyznanych nagród oraz wspólnie się bawić.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Louise Benson, Dyrektor Festiwalu Lions Health, komentuje, „Lions Health jest organizowany, aby podkreślić znaczenie istnienia kreatywnej komunikacji w zakresie opieki zdrowotnej. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy możliwość zaprezentowania tak kompletnego i wyspecjalizowanego programu merytorycznego, Festiwalu, w trakcie którego odbędą się intensywne, konstruktywne i inspirujące wystąpienia zgromadzonych prelegentów. Ponadto ceremonia rozdania nagród oferuje niezapomnianą możliwość zapoznania się z aktualnymi projektami z całego świata zaprezentowanymi w jednym miejscu. Oprócz tego samo wydarzenie daje, wyjątkową szansę na nawiązanie interesujących relacji, jak i wymianę pomysłów ze światowymi liderami z branży.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W związku z tym, że w wydarzeniu będą uczestniczyli goście z 47 krajów – między innymi z Argentyny, Australii, Brazylii, Niemiec, Japonii, Meksyku, Wielkiej Brytanii, można zauważyć, że funkcjonowanie na zasadzie networkingu jest kluczowym elementem Lions Health. Zaproszeni delegaci zostaną powitani w piątek 13 czerwca, na otwierającym śniadaniu, którego gospodarzem będzie agencja FleishmanHillard. W jego trakcie uczestnicy poprzednich edycji podzielą się z nimi swoimi wskazówkami i spostrzeżeniami na temat komunikacji w branży healthcare. Kolejne spotkania networkingowe i koktajle odbędą się pod patronatem Chandler Chicco Companies, GSW i Palio+Ignite, będące częścią inVentiv Health, odbędą się po piątkowych sesjach, a także, dzięki WebMD, przed sobotnią ceremonią.
Pakiety dla delegatów obejmują dwudniowy pass, a także zniżkę dla młodych kreatywnych, accountów, marketerów i studentów. Każdy zainteresowany udziałem w wydarzeniu może zarejestrować się poprzez stronę www.lions-health.com, gdzie na bieżąco będą także zamieszczane kolejne szczegóły, oraz informacje o jury i prelegentach. Lions Health odbędzie się w dniach 13-14 czerwca w Cannes, we Francji.