W niedzielę, 1 października br., ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki PetRepublic, jednego z największych w Polsce producentów karmy mokrej dla zwierząt. Pod hasłem „TU RZĄDZI FUTRZASTA ŁAPA” marka w zabawny sposób pokazuje świat, w którym rządzą zwierzęta, ustanawiając swoje własne zasady. Spot reklamowy był konsultowany z psami i kotami.
Historia prezentowana w nowej kampanii PetRepublic przedstawia Futrzastą Republikę. To wizja idealnego świata psów i kotów, która przepełniona jest swobodą, zabawą i relaksem. Dopełnieniem szczęścia czworonogów jest wartościowa i smaczna karma.
Zobacz również
– W Futrzastej Republice, to zwierzęta ustanawiają zasady, przy zrozumieniu i akceptacji swoich opiekunów. To również zwierzęta decydują, co chcą zjeść. Wybierając zachowania ilustrujące poczucie komfortu naszych czworonożnych przyjaciół bazowaliśmy na sytuacjach, które miłośnicy zwierząt znają ze swojej codzienności. Zdecydowaliśmy się na te najpopularniejsze, czyli wskakiwanie na kanapę kiedy są na niej opiekunowie, czy kreatywne wykorzystanie mebla, który chwilę temu zmienił swoje zastosowanie, bo kot zadecydował, że od teraz będzie drapakiem – mówi Katarzyna Olszewska, Senior Marketing Manager CPF Poland, odpowiedzialna za rozwój marki PetRepublic. Prywatnie opiekująca się własną republiką psów i kotów.
Koncept kreatywny, niespotykany szerzej w reklamie, wykorzystuje elementy interaktywne, jak kierowany do zwierzaków „hymn” Futrzastej Republiki.
– W PetRepublic kochamy zwierzęta i spędzamy z nimi sporo czasu. Zauważyliśmy, że dźwięki, które wydaje gumowa zabawka w wyjątkowy sposób przykuwają ich uwagę. Nie mogliśmy pominąć tego wątku w spocie. Można powiedzieć, że konsultowaliśmy z naszymi pasami i kotami ścieżkę dźwiękową – dodaje Olszewska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W Polsce żyje blisko 16 milionów psów i kotów. Zespół R&D PetRepublic stawia na wartościowe produkty, odpowiadające na potrzeby żywieniowe zwierząt, ale również oczekiwania budżetowe opiekunów. PetRepublic oferuje karmę w różnych wariantach: ekonomiczną (Frendi) oraz ze średniej półki cenowej (PetRepublic). Obecnie trwają prace nad wprowadzeniem produktów premium.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania oparta jest na ogólnopolskich kanałach telewizyjnych grupy TVN oraz TVP. Bohaterowie PetRepublic pojawią się także w serwisach VOD, w kanałach społecznościowych Instagram i Facebook. Hasłem wspierającym akcję w mediach społecznościowych jest #takakarma.
Za strategię, koncepcję kreatywną i całość kreacji materiałów do kampanii „Tu rządzi futrzasta łapa”, jak również za planowanie i zakup mediów odpowiada GPD Agency. Spoty reklamowe zrealizował natomiast GPD Film Studio w Swadzimiu.
CPF Poland, wspólnie z SuperDrob tworzą multifoodową grupę, w ramach której oferowane są produkty z kurczaka, semi, produkty convenience, dania gotowe, ryby, owoce morza, produkty wegetariańskie i wegańskie, a także karma dla zwierząt.