Turniej FACEIT Major: London 2018 wystartował, a wraz z nim specjalne akcje marek

Wideo zawierające najlepsze akcje i dostarczanie zamówień przez internet dla oglądających Majora od KFC. Kącik technologiczny dla fanów esportu, specjalne promocje i skróty z turnieju, a także esportowe zakłady. Partnerzy polskiej transmisji FACEIT Major: London 2018 przygotowali się do wydarzenia.
O autorze
1 min czytania 2018-09-06

FACEIT Major: London 2018 rozpoczął się w środę 5 września i jego pierwsza faza potrwa do 9 września. Polska transmisja jest realizowana z profesjonalnego studia esportowego w Krakowie i jest dostępna dla wszystkich widzów na kanale Piotra “Izaka” Skowyrskiego.

Zamówienia online i specjalne materiały wideo od KFC

Ze strony KFC w czasie realizacji Majora widzowie mogą liczyć na specjalne materiały zawierające TOP 5 akcji z każdego weekendu. Pokażą one to, co najbardziej widowiskowego działo się w czasie rywalizacji drużyn. Restauracje będą też gotowe na realizację zamówień online dla fanów esportu, a podczas transmisji zostaną wyświetlone specjalne reklamy przygotowane na tę okazję.

Kącik technologiczny? Będzie należał do NVIDIA GeForce i Predatora

Nie zabraknie też edukacji sprzętowej. NVIDIA GeForce oraz Predator (marka gamingowa Acer) przygotują w krakowskim studiu kącik technologiczny, który będzie towarzyszył transmisji. Widzowie dowiedzą się, na czym od strony technicznej skupić się podczas wyboru sprzętu do gamingu i esportu.

Uzupełnieniem tego przedsięwzięcia będą specjalne promocje od Steelseries wraz ze skrótami z wideo turnieju.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Potrafisz stawiać na zwycięzców?

W czasie przebiegu turnieju i transmisji na ekranie będą dynamicznie wyświetlane aktualne kursy bukmacherskie STS na zwycięstwo danej drużyny, dlatego umiejący stawiać na zwycięzców będą mogli znaleźć coś dla siebie podczas polskiej transmisji.

– Mamy pięciu silnych partnerów polskiej transmisji, którzy na dodatek przygotowali coś specjalnego dla widzów. Od strony technologicznej, dedykowanych materiałów i specjalnych promocji. Najbardziej cieszy otwarcie coraz większej liczby marek na esport – mówi Krzysztof Stypułkowski, członek zarządu Fantasy Expo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To oczywiście nie wszystko i specjalnie z okazji turnieju Fantasy Expo przygotowało materiały związane z całym turniejem. Warto także śledzić kanały social media Piotra “Izaka” Skowyrskiego, Esport NOW, a także innych komentatorów i analityków.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

FACEIT Major: London 2018 rozpoczął się 5 września i potrwa do 23 września. Pula nagród w turnieju wynosi 1 mln dolarów.

Transmisję z turnieju można zobaczyć na stronie: www.twitch.tv/izakooo.