Aktywacja składa się z czterech etapów, podczas których dwuosobowe drużyny rywalizują o nagrody związane z klubem piłkarskim Legia Warszawa, którego Królewskie jest oficjalnym sponsorem od 2004 roku.
Zadaniem drużyn jest zebranie jak największej liczby punktów w dwóch, specjalnie na tę okazję przygotowanych grach, w których gracze wcielają się w bramkarza i napastnika Legii.
Zobacz również
Aktywacja w całości realizowana jest na facebookowym Messengerze i obsługiwana przez dedykowanego chatbota.
Pierwszego dnia aktywacji uczestnicy rozegrali ponad 30 000 gier.
Kreacje kampanii Turniej Króla przygotował TWIN .digital collective, który odpowiada za działania digital, w tym media społecznościowe, marki Królewskie. Za development gier odpowiadają Panowie Programiści, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing