Turniej Króla – aktywacja Królewskiego w pełni realizowana na Messangerze

Wystartował Turniej Króla - aktywacja konkursowa piwa Królewskie, w pełni realizowana w aplikacji Messenger. Za koncepcję i realizację aktywacji odpowiada TWIN .digital collective.
O autorze
0 min czytania 2017-12-14

Aktywacja składa się z czterech etapów, podczas których dwuosobowe drużyny rywalizują o nagrody związane z klubem piłkarskim Legia Warszawa, którego Królewskie jest oficjalnym sponsorem od 2004 roku.

Zadaniem drużyn jest zebranie jak największej liczby punktów w dwóch, specjalnie na tę okazję przygotowanych grach, w których gracze wcielają się w bramkarza i napastnika Legii.

Aktywacja w całości realizowana jest na facebookowym Messengerze i obsługiwana przez dedykowanego chatbota.

Pierwszego dnia aktywacji uczestnicy rozegrali ponad 30 000 gier.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreacje kampanii Turniej Króla przygotował TWIN .digital collective, który odpowiada za działania digital, w tym media społecznościowe, marki Królewskie. Za development gier odpowiadają Panowie Programiści, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Słuchaj podcastu NowyMarketing