Żywiec od lat towarzyszy Polakom w różnych chwilach, zachęcając ich do czerpania radości z życia. Nowy spot marki udowadnia, że piwem bezalkoholowym można cieszyć się wszędzie, niezależnie od okoliczności – zwłaszcza, że do wyboru są aż trzy bezalkoholowe warianty – Żywiec 0,0%, Żywiec 0,0% Białe i Żywiec 0,0% Sesyjne IPA.
– Zgodnie z żywieckim stylem, marka komunikuje się z przymrużeniem oka, czyniąc z „TURURURU” manifestację radości z nieograniczonych możliwości. Inspiracją był dla nas popularny w latach 80. utwór „The Final Countdown” zespołu Europe – mówi Agata Matuszewska, specjalista ds. marketingu marki Żywiec.
Zobacz również
Nowy żywiecki spot można oglądać od 18 maja w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w serwisach VOD. Kampania prowadzona będzie również w internecie.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]