TURURURU – nowy spot od marki Żywiec

Nowy spot bezalkoholowego piwa Żywiec wskazuje, że można się nim cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. To także manifestacja pozytywnych emocji wpisanych w DNA marki, zgodnie z hasłem: „Chce się Ż”. Reklamę można oglądać od 18 maja w telewizji i w internecie.
O autorze
1 min czytania 2020-05-18

Żywiec od lat towarzyszy Polakom w różnych chwilach, zachęcając ich do czerpania radości z życia. Nowy spot marki udowadnia, że piwem bezalkoholowym można cieszyć się wszędzie, niezależnie od okoliczności – zwłaszcza, że do wyboru są aż trzy bezalkoholowe warianty – Żywiec 0,0%, Żywiec 0,0% Białe i Żywiec 0,0% Sesyjne IPA.

– Zgodnie z żywieckim stylem, marka komunikuje się z przymrużeniem oka, czyniąc z „TURURURU” manifestację radości z nieograniczonych możliwości. Inspiracją był dla nas popularny w latach 80. utwór „The Final Countdown” zespołu Europe – mówi Agata Matuszewska, specjalista ds. marketingu marki Żywiec.

Nowy żywiecki spot można oglądać od 18 maja w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w serwisach VOD. Kampania prowadzona będzie również w internecie.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych  – agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj