Tutore Poland nowym klientem 38 Content Communication

Z początkiem września agencja 38 Content Communiaction rozpoczęła współpracę z Tutore Poland. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną związaną z fuzją spółki, a także przygotowanie i wdrożenie strategii PR, pozycjonowanie ekspertów oraz employer branding.
O autorze
1 min czytania 2022-09-13

Współpraca zakłada działania z obszaru PR korporacyjnego, komunikacji branżowej oraz employer brandingu. Agencja 38 Content Communiaction odpowiada także za przygotowanie strategii PR spółki.

Poszukiwaliśmy agencji PR, która wesprze nas w procesie komunikacji fuzji, ale też przygotuje dla nas strategię komunikacji korporacyjnej i employer brandingowej. Dzięki rekomendacji menadżerów z kilku zaufanych źródeł zdecydowaliśmy się na wybór 38 Content Communication. Zależy nam na zbudowaniu opinii o Tutore Poland, jako nowoczesnej platformie do nauki i jednocześnie solidnym, godnym zaufania pracodawcy. Wiem, że jesteśmy w rękach profesjonalistów  – mówi Marcin Grzelak, prezes Tutore Poland.
W ramach współpracy z liderem e-edukacji w Polsce będziemy mówić o nowoczesnych metodach nauczania, nowych technologiach i możliwościach, jakie daje kształcenie na miarę potrzeb konsumenta 5.0. Mamy świadomość, że kształtowanie kompetencji przyszłości ma dziś ogromne znaczenie i cieszymy się, że dzięki współpracy z Tutore Poland będziemy wspierać ten proces – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Za działania strategiczne odpowiada CEO agencji – Katarzyna Życińska. Działania PR realizuje zespół w składzie: Magdalena Galant, group account manager oraz Paulina Stępień, PR & content manager i Michał Sikorski, PR consultant. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj