Współpraca zakłada działania z obszaru PR korporacyjnego, komunikacji branżowej oraz employer brandingu. Agencja 38 Content Communiaction odpowiada także za przygotowanie strategii PR spółki.
Poszukiwaliśmy agencji PR, która wesprze nas w procesie komunikacji fuzji, ale też przygotuje dla nas strategię komunikacji korporacyjnej i employer brandingowej. Dzięki rekomendacji menadżerów z kilku zaufanych źródeł zdecydowaliśmy się na wybór 38 Content Communication. Zależy nam na zbudowaniu opinii o Tutore Poland, jako nowoczesnej platformie do nauki i jednocześnie solidnym, godnym zaufania pracodawcy. Wiem, że jesteśmy w rękach profesjonalistów – mówi Marcin Grzelak, prezes Tutore Poland.
Zobacz również
W ramach współpracy z liderem e-edukacji w Polsce będziemy mówić o nowoczesnych metodach nauczania, nowych technologiach i możliwościach, jakie daje kształcenie na miarę potrzeb konsumenta 5.0. Mamy świadomość, że kształtowanie kompetencji przyszłości ma dziś ogromne znaczenie i cieszymy się, że dzięki współpracy z Tutore Poland będziemy wspierać ten proces – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.
Za działania strategiczne odpowiada CEO agencji – Katarzyna Życińska. Działania PR realizuje zespół w składzie: Magdalena Galant, group account manager oraz Paulina Stępień, PR & content manager i Michał Sikorski, PR consultant.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]