Już od maja TVN Digital, spółka odpowiadająca między innymi za platformę player.pl dołączy do grona partnerów strategicznych Fundacji Digital Poland. Jest to forum zrzeszające największe podmioty rynkowe działające na rzecz promocji rozwiązań cyfrowych w Polsce oraz edukacji społeczeństwa. Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital, zasiądzie w Radzie Fundacji, organu, który odpowiada za ustalanie strategicznych kierunków rozwoju organizacji.
– Rozwój cyfrowy jest priorytetem biznesowym dla całej grupy Discovery. Jesteśmy skupieni na widzach, a Ci korzystają z nowych technologii. Rozwijamy nowe kanały dostępu do naszych treści oraz zupełnie nowatorskie produkty cyfrowe. Niezwykle cenimy rolę Fundacji Digital Poland w promowaniu cyfryzacji i jej wysiłki w tworzeniu warunków dla nowoczesnej gospodarki. Z dumą dołączamy do grona innowatorów i cieszymy się, że razem będziemy promować rozwiązania cyfrowe – powiedział Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital.
Zobacz również
W ramach współpracy z FDP, TVN Digital będzie inicjować projekty dotyczące treści cyfrowych. Starania w tym zakresie zostaną oparte o doświadczenia pochodzące min. z player.labs (laboratorium innowacji serwisu player.pl), które zaprasza zaangażowanych użytkowników do współtworzenia platformy. TVN Digital będzie również udzielać pomocy merytorycznej młodym firmom powstającym w tym obszarze. Grupa TVN i Discovery Polska stanie się partnerem medialnym Fundacji, wspierając dwie kluczowe inicjatywy: Digital Shapers oraz Festiwal Cyfryzacji. Dyrektorem rady programowej ds. treści cyfrowych zostanie Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.
– Od początku istnienia serwisu player.pl wspieramy promocję cyfryzacji na polskim rynku. Naszą siłą są zaangażowani użytkownicy, których liczba w marcu przekroczyła 5,5 miliona. Dlatego jedna z inicjatyw, którą wnosimy do działalności fundacji, to zaproszenie do współtworzenia otaczającego nas środowiska cyfrowego. Formuła ta sprawdziła się przy naszym autorskim projekcie player.labs. Mam nadzieję, że wykorzystamy jego potencjał w ramach działalności Fundacji – powiedział Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.
Fundacja Digital Poland została powołana w celu integracji firm i społeczeństwa. Zajmuje się propagowaniem wiedzy dotyczącej roli innowacji i cyfryzacji w rozwoju gospodarczym kraju. Skupia firmy i organizacje z różnych branż, zachęcając je do współpracy nad konkretnymi projektami. Misją Fundacji jest pozycjonowanie Polski jako wiodącego ośrodka innowacji cyfrowych na świecie. Promując międzynarodową i międzybranżową inicjatywę, łącząc siły, tematy i tworząc sieć kontaktów i relacji mobilizuje firmy do przechodzenia transformacji z offline do online. Fundacja Digital Poland zaprasza do współpracy wszystkich zainteresowanych realizowaniem innowacyjnych projektów, które odmienią polską gospodarkę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing