Martyna Garbacz z branżą reklamową związana jest od 2010 roku. Pracowała między innymi w Hill+Knowlton Strategies i John Pitcher, obsługując takie marki jak: adidas, USP Zdrowie, BZ WBK, PGNiG, Huawei. Współtworzyła kampanie nagradzane i wyróżniane w konkursach: KTR, Innovation oraz Kampania Społeczna Roku. Jest absolwentką Komunikacji Społecznej (Kreowanie Wizerunku / Creative Writing) na Uniwersytecie Wrocławskim.
Adrian to absolwent Krakowskich Szkołach Artystycznych. Projektowaniem zajmuje się od 2008 roku. Jest autorem teledysków grupy Neony oraz współtwórcą marki plispliz. Poprzednio związany z agencjami IQ Marketing oraz Neon Shake Advertising. Pracował m.in. dla marek: Tyskie, Lech, Lipton, Wyborowa, Western Union, Getin Leasing czy Domino’s Pizza.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zarówno Martyna jak i Adrian, objeli stanowisko collective member. Odejście od klasycznych stanowisk wewnątrz agencji wynika z filozofii budowania interdyscyplinarnego zespołu profesjonalistów o przenikających się kompetencjach, którą TWIN realizuje od początku swojego istnienia.