– 140 Media zostało naszym partnerem w Polsce, ponieważ wykazuje się pasją i zaangażowaniem, a także dobrze rozumie Twittera, co stanowiło kryteria wyboru – mówi Katie Lampe, head of sales operations for EMEA.
Twitter umożliwia otwartą i szeroko dostępną komunikację w czasie rzeczywistym. Posiada ponad 255 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świecie, zarówno do wzmacniania relacji z dotychczasowymi klientami, jak i pozyskiwania nowych.
Zobacz również
– Za sprawą 500 milionów wiadomości wysyłanych dziennie, Twitter jest platformą służącą dyskusji – zarówno z przyjacielem, jak i z nieznajomym z drugiego końca świata. To również miejsce, do którego ludzie trafiają, by w czasie rzeczywistym dowiedzieć się co słychać. Wszystko to sprawia, że nie ma lepszego miejsca dla marek na bezpośrednią interakcję z klientami – mówi Ali Jafari, vice president of direct sales for EMEA.
Trzech na pięciu użytkowników Twittera śledzi przynajmniej jedną markę. Ponadto 76% korzysta z platformy za pomocą urządzeń przenośnych, co daje reklamodawcom doskonałą możliwość dotarcia również do osób będących poza domem, dokładnie w momencie kiedy przekaz jest najbardziej istotny. W rzeczywistości jedna na pięć osób odwiedzających markę na Twitterze, dokonała zakupu produktu lub usługi (na podstawie badań Nielsen na próbie 1400 użytkowników Twittera w Wielkiej Brytanii).
Nawiązanie przez Twittera współpracy ze 140 Media umożliwia markom w Polsce pełny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Ludzie w całej Polsce używają Twittera, by mieć kontakt z tym, co ich interesuje – od drużyn sportowych, poprzez miasta, muzyków, aż po marki. Zapewnia do kontekst umożliwiający połączenie przekazu reklamowego z zainteresowaniami klientów. Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży – mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Trzy podstawowe formaty reklamowe na Twitterze:
- Tweety Promowane (Promoted Tweets) – standardowe tweety, jednak z dodatkową korzyścią dotarcia zarówno do obecnych, jak również potencjalnych śledzących, którzy mogą być zainteresowani danym profilem.
- Konta Promowane (Promoted Accounts) – konta, budujące aktywną społeczność specjalistów i influencerów, którą można zaangażować na bieżąco.
- Trendy Promowane (Promoted Trends) – aktualne, gorące tematy na Twitterze. Ponieważ są umieszczane w widocznym miejscu obok osi czasu użytkownika, docierają do szerokiej publiczności.
Twitter zapewnia również usługi analityczne dla marek i agencji dzięki narzędziu Ad Products, które śledzi aktywność reklamową, zachowanie klienta i optymalizuje kampanię tak, aby osiągała jak najlepsze wyniki.
Więcej rozwiązań Twittera dedykowanych biznesowi, a także cenne wskazówki na temat wykorzystywania obecności marki w pełni, znajduje się na stronie business.twitter.com
źródło: Informacja prasowa / MamStartup