Zlokalizowane w doskonałych punktach Trójmiasta inwestycje Invest Komfort są kreowane przez specjalnie dedykowane im autorskie zespoły projektantów. Wyróżniają się nie tylko wysokiej klasy architekturą i jakością użytych do budowy materiałów, ale również zaprojektowaną z pietyzmem architekturą zieloną i dbałością o najmniejszy detal, a także takimi udogodnieniami jak: fitness, sauny, sale klubowe otwarte dla mieszkańców.
– Mieszkanie nad morzem to nie tylko dom, ale również inwestycja, która w przypadku wyjątkowego położenia i wysokiej jakości architektury z każdym rokiem zyskuje na wartości – informuje Michał Ciomek, dyrektor ds. przygotowania projektów Invest Komfort.
Zobacz również
Dlatego realizowana przez Communication Unlimited kampania skierowana jest do dwóch grup klientów: mieszkańców Trójmiasta i okolic planujących zmianę mieszkania oraz mieszkańców innych regionów, którzy chcą mieć tzw. drugi dom w pięknym miejscu nad morzem.
– Czas pandemii na nowo zdefiniował słowo “dom”. Doskonale zlokalizowane i zaprojektowane inwestycje Invest Komfort doskonale sprawdzają się zarówno jako mieszkania, ale też miejsca pracy jak i wypoczynku. Najnowsza kampania odwołuje się do nowych funkcji “domu” – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Niepowtarzalny charakter osiedli został przeniesiony na język platformy komunikacyjnej „Twój dom nad morzem”. Agencja Communication Unlimited opracowała wielokanałową, ogólnopolską komunikację on-line i off-line: digital, social media, prasa, outdoor.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Agencja zajęła się również zakupem mediów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing