Na lotnisku Congonhas w Sao Paulo pasażerowie, których loty zostały opóźnione, mogli zeskanować swój bilet i dostać batony KitKat za darmo. To przykład idealnego wykorzystania technologii, która opiera się na przepływie informacji w czasie rzeczywistym i odzwierciedla nowoczesny sposób wykorzystania danych.
PS
Zobacz również
KitKat nie raz zaskoczył nas pomysłem na spędzenie przerwy. Podczas jednej ze swoich akcji marka przekształciła 3 wiaty przystanków autobusowych w maszyny do tańca. Czekający na autobus zostali zaproszeni do tańca, a gdy gra dobiegała końca – mogli pobrać batona jako nagrodę!
A czy widzieliście inne niespodzianki, które można przygotować dla osób czekających na przystankach komunikacji publicznej? Koniecznie sprawdźcie → tutaj i tutaj.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
J. Walter Thompson stworzył dla marki KitKat również billboard, który był poparciem dla akcji mającej na celu oszczędzanie energii. Kiedy 24 marca, o godzinie 20.30 świat wyłączał światła na 60 minut, billboard marki również zgasł.
Słuchaj podcastu NowyMarketing