Twój samolot się spóźnia? Odbierz KitKata!

Twój samolot się spóźnia? Odbierz KitKata!
Skoro czas na przerwę, czas na KitKat. Brazylijska agencja JWT i marka KitKat stworzyły automat oferujący darmowe batony pasażerom, których samoloty zostały opóźnione.
O autorze
1 min czytania 2018-05-22

Na lotnisku Congonhas w Sao Paulo pasażerowie, których loty zostały opóźnione, mogli zeskanować swój bilet i dostać batony KitKat za darmo. To przykład idealnego wykorzystania technologii, która opiera się na przepływie informacji w czasie rzeczywistym i odzwierciedla nowoczesny sposób wykorzystania danych. 

PS

KitKat nie raz zaskoczył nas pomysłem na spędzenie przerwy. Podczas jednej ze swoich akcji marka przekształciła 3 wiaty przystanków autobusowych w maszyny do tańca. Czekający na autobus zostali zaproszeni do tańca, a gdy gra dobiegała końca – mogli pobrać batona jako nagrodę!

A czy widzieliście inne niespodzianki, które można przygotować dla osób czekających na przystankach komunikacji publicznej? Koniecznie sprawdźcie → tutaj i tutaj.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

J. Walter Thompson stworzył dla marki KitKat również billboard, który był poparciem dla akcji mającej na celu oszczędzanie energii. Kiedy 24 marca, o godzinie 20.30 świat wyłączał światła na 60 minut, billboard marki również zgasł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się