„Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” to kampania Polskiego Towarzystwa Okulistycznego, której celem jest zwrócenie uwagi na to, że pasję można i warto mieć niezależnie od wieku. A dobry wzrok jest do tego niezbędny. Sesję zdjęciową w ramach działań wykonał Przemek Dzienis.
Zobacz również
– Spojrzenie odgrywa kluczową rolę w życiu. I to nie tylko w kontekście zdrowia narządu wzroku, ale tego, w jaki sposób patrzymy na rzeczywistość i wszystko to, co nam się przydarza. Kampanią „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” chcemy pokazać, że w dzisiejszym świecie osoby dojrzałe to osoby pełne pasji, z błyskiem w oku, chcące aktywnie i sprawczo spędzać czas. Kluczem do tego wszystkiego jest dbałość o organizm, w tym także o narząd wzroku. Wzrok odgrywa kluczową rolę w zachowaniu równowagi i koordynacji ruchowej. Informacje wzrokowe są wykorzystywane przez mózg do oceny pozycji ciała w przestrzeni oraz do pomocy w dostosowywaniu ruchów, co jest niezbędne do chodzenia, stania czy uprawiania sportów – mówi Martyna Olech z firmy URSAPHARM, organizatora kampanii.
Najnowszy etap działań objął sesję zdjęciową, w której wystąpili: Małgorzata Soniewiecka, znana szerzej jako Fitgocha, pochodząca z Bytomia, Alicja Czerska, DJ-ka z Józefosławia, Janusz Waściński – muzyk spod Poznania, Edyta Grzelec, czyli „Ciotka Połczyńska” z Legnicy, Janina Voit, malarka i pisarka z Torunia, a także Anna i Dariusz Jaśkiewiczowie, tancerze z Wrocławia. Zdjęcia ukazują ambasadorów podczas realizacji ich pasji i zainteresowań.
W pierwszej części kampanii skupiono się na edukacji seniorów w zakresie dbałości o wzrok. Twórcy „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” przygotowali wówczas m.in. broszury, bezpłatne konsultacje okulistyczne oraz zadbali o udział przedstawicieli w wydarzeniach skierowanych do osób starszych.
„MommyPhone”: rodzice (też) zasługują na to, aby być wysłuchani
Zdjęcia: mat. pras., P. Dzienis
Słuchaj podcastu NowyMarketing