Inicjatywa odpowiada na wyzwania ekonomii uwagi – w świecie, gdzie tradycyjne formaty reklamowe tracą skuteczność, gaming oferuje marki przestrzeń realnego zaangażowania odbiorców.
Na czele New Game+ jako co-CEO’s stoją Wiktoria Wójcik i Szymon Kubiak, współzałożyciele inStreamly.
Zobacz również
Wiktoria, wyróżniona m.in. w Forbes 30 Under 30 Media & Marketing Europe oraz nagrodzona w konkursie AD WO/MAN Roku, odpowiada za strategię i rozwój marki. Szymon, wcześniej Head of Content Creation w MediaCom i od ponad dekady związany z marketingiem, kieruje rozwojem produktów, delivery oraz platformy AI Gaming 360 Engine.
AI-powered Gaming 360 Engine
NG+ działa jako partner dla marek i agencji, wspierając je na każdym etapie – od badań i strategii po media, influencerów i autorskie rozwiązania technologiczne. W centrum działalności znajduje się system Gaming 360° Engine oparty na sztucznej inteligencji, który łączy ponad 40 narzędzi mediowych i contentowych, bazę influencerów oraz zaplecze analityczne.
– Dziś walutą marketingu nie są już zasięgi, lecz uwaga – zasób, o który coraz trudniej konkurować. Użytkownicy social mediów poświęcają treściom średnio 3–5 sekund, 86% widzów telewizji korzysta w tym czasie z drugiego ekranu, a aż 66% graczy blokuje reklamy. W świecie zalewanym przez generyczne treści AI, gaming daje markom unikalne środowisko pełnej koncentracji i interakcji. Naszym celem nie jest po prostu „robienie kampanii w gamingu”, ale wspieranie marek i agencji w tworzeniu komunikacji, która maksymalizuje i utrzymuje uwagę. Działamy w naszym autorskim systemie Gaming 360°, na którego bazie powstanie technologia, która odmieni gaming marketing na zawsze – mówi Wiktoria Wójcik, co-CEO New Game+.
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Portfolio NG+
Portfolio zespołu tworzącego New Game+ obejmuje ponad 1000 kampanii w 15 krajach, realizowanych m.in. dla Netflix, Philips, PKO Banku Polskiego, PepsiCo czy T-mobile.
Flagowym przykładem możliwości nowej marki jest projekt Allegro gamEXP – platforma gamingowa gdzie gracze mogli wygrać ponad 1 000 000 Smart! Monet za realizowanie wyzwań gamingowych czy oglądanie streamów biorących udział w akcji. Zespół New Game + odpowiedzialny był za pełną obsługę kampanii od strategii, przez development platformy śledzącej wyzwania gamingowe oraz oglądalność streamów po kreacje i promocje. Akcja zaangażowała 19 tys. graczy i 1038 streamerów.
– inStreamly odniosło sukces, tworząc skalowalne i skuteczne produkty do komunikacji na platformach live streamingowych. Zauważyliśmy jednak, że rynek potrzebuje czegoś więcej – jednego partnera, który potrafi połączyć świat mediów, twórców, społeczności i technologii w spójny ekosystem – podkreśla Szymon Kubiak, co-CEO New Game+.