Genially to powstałe w 2015 roku w Hiszpanii rozwinięte narzędzie do tworzenia interaktywnych treści. Platforma dostępna jest w ponad 190 krajach, w tym w Polsce i obecnie ma ponad 7 milionów użytkowników na całym świecie. Z narzędzia korzystają firmy z wielu różnych branż, m.in. marketingowej, edukacyjnej, biznesowej, związanej z designem, FMCG czy motoryzacyjnej, w tym globalne podmioty jak Unilever, McDonald’s, Porsche, Michelin, Danone, Hulu.
W ramach Genially można tworzyć przeróżne typy treści, w tym graficzne, animowane i interaktywne raporty, infografiki, prezentacje, dashboardy, mapy myśli, obrazy, przewodniki, content do social mediów. Dodatkowo, co może być istotne w szczególności dla firm, narzędzie pozwala także wykorzystać elementy grywalizacji i tworzyć różne quizy czy gry, które pomogą zmotywować i zaangażować pracowników.
Zobacz również
Genially pomoże Ci tworzyć atrakcyjne treści wizualne, które mocniej przyciągną uwagę odbiorców i zwiększą ich zaangażowanie. Dzięki interaktywnym treściom zatrzymasz widzów na dłużej i zyskasz pewność, że chętniej zapoznają się oni z informacjami, które chcesz im przekazać. Co również istotne, content przestawiony w taki sposób lepiej zapada w pamięć niż zwykłe statyczne dane.
W ramach Genially możesz tworzyć swoje projekty od podstaw lub też wykorzystać gotowe szablony, co jest ogromnym plusem. Narzędzie udostępnia ponad 1000 szablonów różnego typu treści, podzielonych na wiele kategorii. Można je przeglądać albo z poziomu panelu użytkownika, gdzie widoczne jest 12 kategorii, w tym prezentacje, raporty, interaktywne obrazy, infografiki, poradniki, prezentacje wideo, content do social mediów, personal branding, czy też grywalizacja, albo też znaleźć interesującą nas kategorię za pomocą wbudowanej wyszukiwarki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Genially w prosty sposób pozwala także osadzić tworzone treści na stronie, tak aby odbiorcy mogli w pełni korzystać z interaktywnych funkcji. Możliwe jest również osadzanie w plikach programu Microsoft Word.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Narzędzie skierowane jest zarówno do osób nie mających wcześniej styczności z opracowywaniem interaktywnych treści graficznych, jak i do profesjonalistów w tej dziedzinie. Co ważne, aby w pełni korzystać z Genially nie jest wymagana wiedza i umiejętności z zakresu projektowania graficznego czy programowania.
Genially działa w modelu freemium i dla swoich użytkowników przygotowało kilka planów abonamentowych. Wersja podstawowa jest darmowa i wymaga jedynie rejestracji konta – co więcej, umożliwia ona tworzeniu dowolnego szablonu. Natomiast wersje rozszerzone narzędzia kosztują od 7,49 do 79,15 euro miesięcznie i oferują szereg zaawansowanych funkcji, jak np. możliwość korzystania z tzw. heatmap i rozszerzonych wykresów, zamieszczanie swojego logo w materiałach, połączenie konta z kontem w Google Analytics w celu mierzenia efektywności tworzonych treści, oferują także wsparcie dotyczące SEO, czy też wsparcie konsultanta, który pomoże w tworzeniu atrakcyjnego i efektywnego contentu.
Więcej na temat możliwości oferowanych przez Genially możesz dowiedzieć się na stronie www.genial.ly.
Artykuł powstał we współpracy z Genially.